سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی فارس خبر داد؛

چهاردهمین نمایشگاه تجهیزات گرمایشی و کاشی و سرامیک در شیراز

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی «تاسیسات و تجهیزات سرمایش و گرمایش» به همراه چهاردهمین نمایشگاه تخصصی «کاشی و سرامیک، چینی‌آلات بهداشتی، سنگ‌های تزئینی و دکوراسیون» در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید محمود موسوی مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات و تجهیزات سرمایش و گرمایش به همراه چهاردهمین نمایشگاه تخصصی کاشی و سرامیک، چینی‌آلات بهداشتی، سنگ‌های تزئینی و دکوراسیون ۲۱ تا ۲۴ آبان‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس واقع در شهرک گلستان شیراز برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه فردا ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه با حضور استاندار فارس برگزار می‌شود و این نمایشگاه همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

موسوی ادامه داد: این نمایشگاه فرصتی برای صاحبان صنایع ایجاد می‌کند تا توانمندی‌ها، محصولات، دستاورد‌های و نوآوری‌های خود را به بازدیدکنندگان عرضه کنند و از تعامل با دست‌اندرکاران صنعت تاسیسات و فرصت‌های تجاری موجود بهره گیرند.

وی بیان کرد: چهاردهمین نمایشگاه کاشی و سرامیک، چینی‌آلات بهداشتی و دکوراسیون نیز ضمن گردآوری صنعتگران، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی حوزه صنایع و تجهیزات کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی از سراسر کشور زمینه تبادل اطلاعات و ارائه جدیدترین تولیدات، دستاورد‌ها و نوآوری‌ها را برای صاحبان این صنایع فراهم می‌کند.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی فارس تصریح کرد: معرفی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل صنعت کاشی و سرامیک کشور، ایجاد بستر‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری، آشنایی دست‌اندرکاران با محصولات، نوآوری‌ها و ظرفیت‌های موجود بازار، ایجاد رقابت سالم میان تولیدکنندگان داخلی برای ارتقاء کیفیت تولید و ایجاد ارتباط مستقیم میان تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
انتهای پیام/ر

برپایی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی در شیراز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.