سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان:

توقیف کیهان آزادی رسانه‌ها را زیر سوال می‌برد

دبیر واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان گفت:تیتر ((کیهان توقیف شد)) خود سزاوار توقیف است، زیرا آزادی در رسانه‌ها را قربانی منافع عده‌ای می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان محمدجواد گودرزی گفت: خبر توقیف روزنامه کیهان برای دو روز متوالی در حالی منتشر و دست‌به‌دست می‌شود که هر عقل سلیمی عدم تقابل این تیتر را با منافع ملی جمهوری اسلامی ایران تشخیص می‌دهد.

وی افزود: روزنامه کیهان اصل بنیادین و اساسی آن مقابله با دشمنان جمهوری اسلامی ایران است و بیرق رسانه‌های اسلامی را بر دوش می‌کشد، اما این روز‌ها با برخورد تند برخی نهاد‌ها مواجه شده است که این خود جای تأمل دارد که چرا در جمهوری اسلامی ایران که دایه دار مبارزه با ظالمان و مستکبران جهان است، تصمیمی گرفته شود که از منافع سرمایه‌داران دبی و ابوظبی که ترس از فروریختن برج‌های خود را دارند حمایتی غیر محسوس صورت بگیرد.

دبیر واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان گفت: اگر این تیتر در تقابل با منافع ملی و امنیت ایران است، این سؤال پیش می‌آید افرادی که در گذشته بابیان جملاتی همچون "نابود کردن سیستم دفاعی ایران با یک موشک آمریکا "چرا برخوردی صورت نگرفته است؟

گودرزی در ادامه گفت: این اقدام آزادی بیان را قربانی خود شیرینی‌های برخی از افراد کرده است؛ تیتر ((کیهان توقیف شد)) خود سزاوار توقیف است، زیرا آزادی در رسانه‌ها را قربانی منافع عده‌ای می‌کند.

وی افزود: امیدواریم هرچه سریعتر محدودیت پیش‌آمده برای کیهان برطرف شده و این روزنامه انقلابی به ادامه فعالیت خود بپردازد باشد.

انتهای پیام/د

تیتر ((کیهان توقیف شد)) خود سزاوار توقیف است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.