سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عامری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اوضاع داخلی عربستان وخیم است/دخالت آشکار آل‌سعود در امور داخلی لبنان

دبیرکل جمعیت ایثارگران گفت: اوضاع داخلی عربستان وخیم است و با ماجراجویی‌ به دنبال کاهش وخامت اوضاع داخلی‌شان هستند.

جواد عامری دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره اقدامات مداخله جویانه عربستان در لبنان، اظهار کرد: سعودی‌ها در پی شکست تروریست‌ها در منطقه و پیروزی جبهه مقاومت در سوریه و عراق، به‌دنبال کلید زدن سناریویی جدید هستند.

وی ادامه داد: جریان غربگرا در منطقه قصد دارد از طریق اختلاف‌افکنی در لبنان بهانه جنگ جدیدی در غرب آسیا را ایجاد کنند اما این توطئه با هشیاری جریان حزب‌الله و مقاومت همانند سایر توطئه‌ها خنثی خواهد شد.

عامری با اشاره به دخالت آشکار عربستان در امور داخلی لبنان، اضافه کرد: عربستان تلاش دارد با ضربه به حزب‌الله لبنان جبهه مقاومت را تضعیف و به خیال خود پایگاه ایران را در منطقه متزلزل کند، درحالی‌ که آن‌ها عاجزتر از این هستند که این ضربه را بزنند.

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اوضاع داخلی عربستان وخیم است و مردم این کشور ناراضی‌اند، خاطر نشان کرد: ماجراجویی‌هایی که عربستان در منطقه انجام می‌دهد از جمله دیکته کردن استعفا به سعد حریری، برای این است که از وخامت اوضاع داخلی این کشور بکاهند و حواس‌ها را پرت کنند.

وی خاطر نشان کرد: محمد بن‌سلمان ولیعهد عربستان، بسیاری از شاهزادگان این کشور را بازداشت کرده است که این نشان دهنده اختلافات بسیار زیاد داخلی آنان است.

انتهای پیام/

 

وضعیت داخلی عربستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.