سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استعفای استقلالی ها نا تمام ماند

تمرینات تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از یک هفته تعطیلی از امروز (شنبه) آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بازیکنان تیم فوتبال استقلال خوزستان که به‌ دلیل نامشخص بودن وضعیت مالکیت این باشگاه و مطالبات معوقه مالی از سال‌های گذشته، به نشانه اعتراض تمرین نمی کردند، خواستار مشخص شدن وضعیت شان شدند و بر همین اساس قرار است پس از صحبت‌هایی که از سوی ویسی، سرپرست تیم و سرپرست باشگاه استقلال خوزستان با بازیکنان صورت گرفت، آبی پوشان امروز تمرین کنند.

قرار است که تمرینات استقلال خوزستان از ساعت 16 امروز با حضور مربیان و بازیکنان استارت زده شود تا آبی‌پوشان جنوبی برای بازی مهم مقابل گسترش فولاد تبریز آماده شوند.

بر همین اساس، عبدالله ویسی درباره آخرین وضعیت استقلال خوزستان و اعتصاب بازیکنان این تیم، اظهار کرد: متأسفانه بازیکنان ما به خاطر بدهی‌هایی که از سال قبل مانده و وعده‌هایی که همین‌طوری داده شده است، مشکلات‌شان به امسال کشیده شد و در ابتدای سال 20 بازیکن ما جدا شدند و حدود 13 و نیم میلیارد بدهی به وجود آمد. در ابتدای سال هم به‌خاطر این مشکلات بازیکنی به استقلال خوزستان نمی‌آمد، اما ما با کسانی که برای‌مان احترام قائل بودند صحبت کردیم و هر طور که بود تیم جمع شد.

او افزود: قبل از آغاز فصل که ما به دیدار استاندار خوزستان رفته بودیم، او به یکی از مدیران ورزشی زنگ زد و بودجه گرفتیم. همان‌جا ما یک مقدار پول به بچه‌ها پرداخت کردیم، اما بعداً هیچ اقدامی نشد و ما فصل را خوب شروع کردیم، اما روزبه‌روز بچه‌ها پایین‌تر می‌رفتند و همین موضوع سبب نتایج ضعیف استقلال خوزستان شد.

انتهای پیام/

تمرین استقلال خوزستان امروز برگزار می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.