سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گیلانغرب ؛

باید نگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی تقویت شود

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گیلانغرب گفت: موضوع مهم آموزش خانواده در مدارس باید با نگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی تقویت شود زیرا خانواده در آموزش و تربیت فرزندان نقش مهم و موثری را بر عهده دارد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ حشمت اله پارسا مدیر اداره آموزش وپرورش شهرستان  گیلانغرب گفت: در جامعه امروز، مدرسه رسالت تربیت کودکان و نوجوانان را در چارچوب هدف ها و برنامه های مشخص تربیت عمومی عهده دار است.

پارسا بیان کرد: بسیار هستند پدر و مادرهایی که به اتکای تعلیم و تربیت رسمی و مدرسه ای مبنی بر اینکه مسئله تعلیم و تربیت اصولا به مدرسه محول شده است، از کنار مهمترین نیازهای رشدی فرزندان خویش بی توجه می گذرند و در امر تربیت فرزندان خود عملا نقش موثری را به دوش نمی گیرند.

وی با اشاره به نقش مهم به ارتباط بین خانه و مدرسه در رشد تربیتی و تحصیلی دانش آموزان گفت: به همین دلیل طرح آموزش خانواده با هدف ایجاد پل ارتباطی مستمر بین خانه و مدرسه در راستای تعامل موثر و مفید تر اولیا با سیستم تعلیم و تربیت فرزندان در دستور کاری اجرایی مدارس کشور قرار گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گیلانغرب بیان کرد: مدرسان مجری طرح آموزش خانواده در این شهرستان فرایند مسیر رشد و ویژگی های جسمی، روانی کودکان و نوجوانان را در هر دوره تحصیلی برای اولیا مطرح می کنند.

وی از آموزش مهارت های زندگی، آشنایی با سبک زندگی ایرانی اسلامی، فراهم کردن زمینه تحکیم مبانی شخصیت و تقویت خود آگاهی در کودکان، نوجوانان و جوانان و چگونگی پیشگیری از رفتارهای پر مخاطره در فرزندان را از جمله محورهای آموزش خانواده در مدارس بیان کرد.

انتهای پیام/ز

چگونگی پیشگیری از رفتارهای پر مخاطره در فرزندان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.