سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قائم مقام وزیر بهداشت خبر داد؛

پولی که دولت در بیمه‌ها هزینه کرده در فارس و مازندران بیشتر از کل کشور است

قائم مقام وزیر بهداشت گفت: پولی که دولت در بیمه‌ها هزینه کرده در فارس و مازندران بیشتر از کل کشور است بنابراین اینکه می‌گویند فارس تحت فشار است چنین نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ ایرج حریرچی قائم مقام وزیر بهداشت ظهر امروز شنبه در مراسم تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: تعصب ایمانیه به دانشگاه مانند تعصب ما به فرزند است و با اینکه دو معاونت از جانب وزیر پیشنهاد شد قبول نکرد.

وی ادامه داد: سخت بود، اما مجبور شدیم با توجه به تاکید خود دکتر ایمانیه این کار را انجام دهیم.

قائم مقام وزیر بهداشت ادامه داد: با دانشگاه علوم پزشکی شیراز صادق بودیم و تحت تاثیر هیچ فشاری نبودیم و این انتخاب با انجام بررسی گروه‌های مختلف انجام شد.
وی اضافه کرد: در این کشور هر کاری که انجام شود گروهی حرف خواهند زد، اما به طور حتم دکتر ایمانیه بیش از گذشته کمک می‌کند.

حریرچی تصریح کرد: تعداد دانشگاه‌هایی که مبانی علمی در حال جاری است اندک است که یکی از آن‌ها دانشگاه علوم پزشکی شیراز است.

قائم مقام وزیر بیان کرد: به رتبه‌های کشوری توجه نکنید بلکه باید مباحث بین المللی را دنبال کرد و در کشور هم باید در سه رتبه اول باشید.

وی افزود: اگر در مباحث سیاسی رقابت سالم باشد همه چیز با همدلی انجام می‌شود و در بهداشت و درمان گروه‌های سیاسی خیلی نقش ندارند، زیرا همه در علوم پزشکی حضور دارند.

حریرچی اظهار کرد: اگر همه با هم باشیم با هر نگاه سیاسی و جناحی به طور حتم به چشم انداز آینده خواهیم رسید.

قائم مقام وزیر بهداشت تصریح کرد: استان فارس از لحاظ اشتغال و گردشگر فاصله دارد و در حوزه بهداشت و درمان نیز باید با اولویت نیازمندان کار کرد.

حریرچی ادامه داد: پزشک خانواده مربوط به فارس نیست و بیش از ۵۵ درصد مردم کشور تحت پوشش قرار دارند و وزارتخانه هیچ انتخابی غیر از نظام ارجاع ندارد.

قائم مقام وزیر بهداشت اضافه کرد: پولی که دولت در بیمه‌ها هزینه کرده در فارس و مازندران بیشتر از کل کشور است بنابراین اینکه می‌گویند فارس تحت فشار است چنین نیست.

انتهای پیام/ن

بیشترین پولی که دولت در بیمه‌ها هزینه کرده در فارس و مازندران است

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.