سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور ۱۵۹ فقره پروانه بهره برداری صنعتی از ابتدای سال ۹۶

در ۷ ماهه سال ۹۶، ۱۵۹ فقره پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری ۱۸۶۹۹ میلیارد ریال و اشتغال ۳۶۶۰ نفر در استان صادر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ راضیه علیرضایی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: : از کل پروانه‌های بهره برداری صادر شده در این مدت، بخش‌های استخراج کانه‌های فلزی، ساخت مواد و محصولات شیمیایی و سایر محصولات کانی غیرفلزی بیشترین سهم را در بین صنایع داشته اند.

وی با بیان اینکه طی ۷ ماهه امسال، استان در میزان سرمایه گذاری پروانه‌های بهره برداری، رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: پروانه‌های بهره برداری صادر شده در استان در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر میزان سرمایه گذاری ۴۹۷ درصد و از نظر میزان اشتغال ۶۰ درصد رشد داشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی با ۵۶۱۳ واحد صنعتی فعال و سرمایه گذاری بالغ بر ۱۳۴۱۳۸ میلیارد تومان و اشتغال بیش از ۱۸۵ هزار نفر از نظر تعداد و اشتغال پس از استان‌های تهران و اصفهان رتبه سوم و از حیث سرمایه گذاری در جایگاه ششم قرار گرفته است.


علیرضایی افزود: در حال حاضر ۷ درصد تعداد واحدها، ۶ درصد سرمایه گذاری کل کشور و ۸ درصد اشتغال صنعتی کشور مربوط به استان خراسان رضوی بوده است.
 
  انتهای پیام // م. ا
 

خراسان رضوی رتبه اول میزان سرمایه گذاری پروانه‌های بهره برداری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.