سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیر پوردستان در مراسم معارفه فرماندهان جدید آجا:

مرکز مطالعات راهبردی ارتش محل تردد نخبگان است

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: مرکز مطالعات راهبردی ارتش محل تردد نخبگان است و امیدواریم، بتوانیم در این مسئولیت به خوبی انجام وظیفه کنیم.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر احمدرضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش در مراسم تکریم و معارفه جانشین و معاون هماهنگ کننده ارتش که صبح امروز (شنبه 20آبان) برگزار شد، ضمن تسلیت ایام اربعین امام حسین(ع) اظهار کرد: واقعیت این است که اربعین به دلیل صبر و حرکت تاریخی حضرت زینب کبری(س) شکل گرفت و پیاده‌روی اربعین به برکت مجاهدت‌های ایشان است.

وی تصریح کرد: خدا را شاکرم که توفیق خدمت در مرکز علمی را به من دادند و امیدوارم که بتوانم به خوبی از این امانت نگهداری کنم که مسئولیت در دین و نظام اسلامی ما یک امانت و یک تکلیف است. در فرهنگ دینی ما شغل و‌ مسئولیت یک امانت است و بعد از مدتی باید به صاحب آن مسترد شود.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش تأکید کرد: اگر به واقع عاشورا نگاه کنیم، امام حسین (ع) به حضرت عباس( ع) اجازه رفتن به میدان ندادند، ایشان می‌خواستند با دادن مسئولیت آب آوری به حضرت عباس(ع) تدین و ولایت مداری ایشان را به آیندگان نشان دهد.

امیر پوردستان در ادامه افزود: سال 65 وقتی در جزیره مجنون طوری زخمی شدم که شنیدم بالای سرم می‌گفتند او نمی‌ماند، شهادتین را گفتم؛ اما در آن لحظات یک اشتباه کردم و از خدا فرصتی خواستم و این فرصت را در هر جایی که باشم از دست نمی‌دهم و امیدوارم همه ما در هر مسئولیتی که هستیم به نوعی کار کنیم که لبخند رضایت را بر سیمای مقام معظم رهبری بنشانیم.

 رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: مرکز مطالعات راهبردی ارتش محل تردد نخبگان است و امیدواریم، بتوانیم در این مسئولیت به خوبی انجام وظیفه کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۷:۳۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
عجب