سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین وضعیت جسمانی سه قلوهای رها شده در بوکان

وضعیت جسمانی سه قلوهای رها شده مساعد است و مشکل خاصی ندارند.

 

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان بوکان گفت: سه قلوهای انتقال داده شده به بیمارستان یکی پسر و دو قلوی دیگر دختر هستند و یکی از دخترها دچار کم خونی بود که  بعد از تزریق خون در حال حاضر در وضعیت نرمال قرار دارد.

لقمان سورانه  تاکید کرد:سه نوزاد مشکل جسمانی خاصی ندارند و به تغذیه آنها به خوبی رسیدگی می شود. زمان انجام  آزمایش بیماریهای واگیردار این سه نوزاد فرا رسیده است د که فردا صبح انجام می شود.

وی در پایان گفت: نوزادها توسط پلیس به بیمارستان آورده شده اند و دستور بستری ندارند اما بیمارستان به حسب وظیفه خود آنها را تحت مراقبت درمانی قرار داده است و فردا با آماده شدن حکم قضایی آنها را به بهزیستی تحویل می هد.

شب چهارشنبه (17 آبان ماه) سه نوزاد در حالی که در یکی از کوچه های شهر بوکان رها شده بودند پیدا شدند و به بیمارستان منتقل شدند

«خالد احمدنژاد» رئیس اداره بهزیستی شهرستان بوکان، در این رابطه گفت: هویت پدر و مادر این نوزادها مشخص است و این سه نوزاد قربانی اختلافات خانوادگی بین والدین خود شده اند.

احمد نژاد گفت: پدر این نوزادها علی رغم توانایی مالی حاضر به قبول سرپرستی این کودکان که از همسر دومش به دنیا آمده اند، نیست و مادر نوزادها بر نگهداری فرزندانش اصرار دارد.

انتهای پیام/ع

وضعیت مساعد سه قلوهای رهاشده در خیابان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.