سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باید شجاعانه به سمت دشمن پیش رویم تا مجبور به عقب نشینی شود

امام جمعه رفسنجان با بیان روایتی از امام خمینی (ره) گفت: ایشان فرمودند عقب نشینی و سازش با استکبار به معنای نابودی و دست کشیدن از اسلام است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمان ؛  حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه شهر رفسنجان اظهار کرد: اگر خواهان مقابله با فزون خواهی آمریکا باشیم باید به دنبال کسب اقتدار و افزایش قدرت در ابعاد مختلف ایمانی و اخلاقی، جسمانی، سلاح و تاکتیک باشیم.


وی بیان کرد: باید شجاعانه به سمت دشمن پیش رویم تا مجبور به عقب نشینی شود و نباید ضعف نشان دهیم.


رمضانی پور افزود: اخیرا رییس جمهوری کشورمان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی مواضع خوب و شجاعانه خود را در رابطه با این موضوع بیان کردند که قابل ستایش است.


وی ضمن تسلیت بمناسبت اربعین حسینی گفت: اربعین به یکی از دغدغه های همه ملت های مسلمان و برخی ملت های غیرمسلمان تبدیل شده و همه دولت ها به این موضوع ورود پیداکرده اند و دستگاههای انتظامی و اطلاعاتی و دیگر دستگاههای مرتبط در بحث ایجاد امنیت و برپایی آیین باشکوه پیاده روی میلیونی جمعیت سراسر دنیا در مسافت نجف تا کربلا دخیل شده اند.


امام جمعه رفسنجان به روز وقف اشاره و تصریح کرد: وقف در هر زمینه ای باید بر اساس نیازهای جامعه صورت گیرد.


وی به روز کتابخوانی هم اشاره کرد و گفت: سرانه کتابخوانی در جامعه رشد نکرده و در حد همان 10 دقیقه باقی مانده ، لذا مطالعه باید در سبد زندگی مردم گنجانده شود.


امام جمعه رفسنجان همچنین به کمبود منابع آبی اشاره و به مصرف بهینه آب کشاورزی در باغات رفسنجان تاکید کرد و افزود: کشاورزان سطح کشت و باغات را کاهش دهند و به میزان آبی که دارند زمینهای خود را ابیاری کنند.


وی خاطرنشان کرد: همچنین کشاورزان ضمن استفاده از نظرات کارشناسان جهاد کشاورزی دراین مورد به اجرای سیستم ابیاری نوین بپردازند که در این موارد دولت هم تسهیلات بلاعوض به کشاورزان ارایه می دهد و این امر هم محصول را افزایش می دهد هم در مصرف بهینه آب موثر خواهد بود.

 

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.