سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام‌جمعه بافق:

اربعین حسینی مانور بزرگی در مقابل مستکبرین و زورگویان جهان است

امام‌جمعه بافق پیاده‌روی اربعین حسینی را مانور بزرگی در مقابل مستکبرین و زورگویان جهان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ خطیب نماز جمعه شهرستان بافق در خطبه دوم نماز جمعه این هفته به حضور گسترده کشورهای اسلامی و غیر اسلامی در حماسه بزرگ اربعین اشاره کرد و حضور زائران و موج جمعیت عاشقان حسینی در طول دو سال گذشته را فراتر از تصور انسان دانست.

حجت‌الاسلام سید جواد سلیمانی تلاش دشمنان برای کم‌رنگ کردن این ارزش‌ها و اعتقاد قلبی مردم را نشانه ترس و بزدلی آن‌ها عنوان کرد و افزود: اربعین مانور بزرگی است در مقابل مستکبرین و زورگویان که به‌وسیله کشورهای اسلامی دیوارها را شکسته‌اند و ازاین‌رو دشمنان تلاش می‌کنند جلوی این حرکت عظیم را بگیرند، درود بر مردم عراق که از سفره خود می‌کاهند تا به بهترین شکل از زائران حسینی پذیرایی کنند.

وی در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در درس خارج فقه خود با جوانان اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب با خرسندی حضور باشکوه جوانان را نشانه پیدا کردن راه دانستند و این راهپیمایی‌هایی که در کشور انجام می‌گیرد، قدرت شیعه و عظمت اسلام را به رخ جهانیان می‌کشد.

سلیمانی همچنین با اشاره سفر پوتین به ایران که سبب توافق کشورهای ایران و روسیه شد، آن را وحدتی بزرگ برای مقابله با داعش دانست و تصریح کرد: اگر امروز داعش هیچ غلطی نمی‌تواند بکند به برکت همکاری روسیه و پوتین است و این اتفاق بزرگ با مخابره شدن به‌صورت زنده به گوش همه دشمنان رسید.

خطیب نماز جمعه شهرستان بافق شهادت هشت تن از مرزبانان عزیز را تسلیت گفت و خاطرنشان کرد: گروهی با ریال‌های عربستان و دلارهای آمریکا می‌خواستند در مرزهای کشور دست به فتنه بزنند که الحمدالله مرزبانان ما نقشه پلید آنان را با شجاعت و جان‌فشانی نابود کردند.

سالروز وفات علامه طباطبایی صاحب کتاب تفسیر المیزان، هفته کتاب و کتاب‌خوانی و روز وقف از موضوعاتی بود که در پایان سلیمانی به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه ی بافق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.