سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نتیجه اتحاد دولتمردان عراق با جمهوری اسلامی همین اقتدار حسینی در پیاده رویی اربعین است

امام جمعه ریگان گفت : نتیجه اتحاد ودوستی دولتمردان عراق با جمهوری اسلامی همین شکوه واقتدار حسینی درپیاده رویی اربعین است

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمان ؛ حجت الاسلام علی رنجبرماهانی از حضور حماسی مردم ریگان در راهپیمایی 13ابان تقدیر وتشکر نمود .


وی گفت: حضور مردم ودانش اموزان در راهپیمایی 13ابان به یاوه گویی های رئیس جمهور امریکا پاسخ دندان شکنی دادند .


امام جمعه ریگان در ادامه به شهادت 8تن از مرزبانان و2تن از شهدای نیروی انتظامی در بم اشاره نمود وابراز کرد: امروز ملت ایران شاکر وسپاسگذار کسانی هستند که در عرصه امنیت کشور جان خودشان را با ایثار واز خود گذشتگی تقدیم نظام وانقلاب اسلامی می کنند .


رنجبر ماهانی با اشاره به مراسم ترحیم ابوی سردار رشید اسلام حاج قاسم سیلمانی تصریح کرد این حضور با شکوه مردم در این مراسم نشان از ان دارد که ما ملت سپاسگذار این امنیتی که این بزرگواران برای ما ایجاد نموده اند قدردان وشاکر هستیم .


وی گفت :ضد انقلاب امروز به منظور جلوه دادن ناامنی در مرزهای کشور هر چند گاهی یک سری حرکات بچه گانه به مرزهای ما دارد که تا در میان مرد رعب ووحشت ایجاد کند واین حرکات امنیت کشور را مخدوش نخواهد کردوما را از حرکت وایستادگی در پای این نظام وانقلاب کوتاه نخواهیم امد .


امام جمعه ریگان به اسعفای حریری نخست وزیر لبنان اشاره نمود وابراز کرد :اسعتفای حریری از باب اهرم فشار عربستان می باشد .
رنجبر ماهانی افزود: استعفای حریری چند نکته شامل استعفا در مقابل 8میلیارد از طرف دولت عربستان نا امن جلوه دادن محیط لبنان واعتراض به حاکمیت حزب الله در لبنان ومشروعیت بخشیدن سایه تحریم ها به حزب الله لبنان است .


وی افزود: همه این پیشگوئیها با توجه به درایت وبصیرت حزب الله لبنان ونقشه های شوم دولت امریکا وعربستان به این استعفا الوده است هیچ نقشی را در اداره لبنان نخواهد داشت .


امام جمعه ریگان به دیدار مقام معظم رهبری با هئیت های دانشجویی در روز اربعین بیان داشت معظم له در این دیدار فرمودند مسیر طی شده انقلاب نشانه های امید بخش را نشان می دهد .


رنجبر ماهانی گفت: ما امروز نشانه های امید بخش را در سطح منطقه مشاهده می کنیم امروز ان شکوه واقتدار وابهتی که جمهوری اسلامیدر سطح منطقه دارد همه از نشانه های امید بخش انقلاب است .


وی گفت: یکی از نشانه های امید بخش انقلاب اسلامی حضور بیست میلیون زائر حسینی در بیرون از مرزهادر کشور عراق است .


امام جمعه ریگان افزود: نتیجه اتحاد ودوستی دولتمردان عراق با جمهوری اسلامی همین شکوه واقتدار حسینی درپیاده رویی اربعین است.


رنجبر ماهانی گفت استکبار جهانی از این شکوه واقتدار مرده است چون صدام وسیاستهای غلط امریکا در عراق حاکم نیست امروز اسلام ناب در عراق حاکم است .


وی با اشاره به هفته کتاب وکتاب خوانی همهگان را به مطالعه کتاب وکتابخوانی دعوت نمود .


امام جمعه ریگان با اشاره به معرفی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ریگان گفت وی فردی بومی ودلسوز منطقه می باشد که جای تقدیر وتشکر دارد .

 

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.