سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اربعین حسینی نماد مبارزه با ظلم است

امام جمعه موقت شهر جوپار با اشاره به اینکه زیارت اربعین حضرت سیدالشهدا(ع) نماد مبارزه با ظلم و عدالتخواهی است، گفت: اربعین حسینی نماد مبارزه با ظلم و استکبار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمان ؛ حجت الاسلام جوپاری نژاد، امام جمعه موقت شهر جوپار امروز در خطبه های خود افزود: امروز مرجعیت دینی در ایران و عراق همایش میلیونی اربعین را به عنوان نیاز جامعه اسلامی تبلیغ و ترویج می کنند تا شیوه تفکر اهل بیت و نیز روحیه استکبار ستیزی و عدالتخواهی را همچنان زنده و پویا نگه بدارند.


وی اظهار داشت : جبهه استکبار نیز در صدد است تفکر عاشورایی و عشق و علاقه به امام حسین(ع) به عنوان رکن اصلی تشیع که جهان اسلام را جهت دهی می کند را با انحراف و چالش مواجه کند.


جوپاری نژاد تصریح کرد : امروز همه ملت ها و کشورهای آزادیخواه جهان به این حقیقت رسیده اند تنها راه خروج از سلطه استکبار مقاومت و مبارزه با دشمن است، لذا از زیارت اربعین در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و همچنین خودسازی به عنوان یک همایش ضد استکبار بیشترین استفاده را می برند.


وی همچنین به مناسبت های پیش رو از جمله رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام رضا ( ع) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) نیز اشاره کرد.

 

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.