سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه ریزی دولت برای دستیابی مازندران به رشد اقتصادی مستمر

امام جمعه ساری گفت: باید برای دستیابی به رشد اقتصادی مستمر و پایدار به‌عنوان یک اولویت راهبردی برای مازندران برنامه ریزی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت الله طبرسی خطیب جمعه مرکز استان درخطبه‌های نماز با بیان اینکه باید برای دستیابی به رشد اقتصادی مستمر و پایدار به‌عنوان یک اولویت راهبردی برای مازندران برنامه ریزی شود، گفت: بدون رشد اقتصادی نمی‌توان با فقر مقابله کرد.

وی افزود: باید برای رسیدن مازندران به رشد اقتصادی و ریشه کن کردن فقر دراین استان تلاش شود تامردم به رفاه برسند.

نماینده، ولی فقیه درمازندران به حضور میلیون‌ها نفر از مردم کشورمان، کشور‌های اسلامی و عراق در پیاده روی اربعین اشاره کرد و گفت: این حرکت عظیم نماد اقتدار شیعیان واتحاد سربازان امام حسین ع. دردفاع از دین است.

آیت الله طبرسی با قدردانی به هزینه شدن موقوفات امام حسین در چهل روز گذشته توسعه وقف‌های جدید با نیت گسترش کتاب خوانی، درمان بیماران و برگزاری جشن‌های اسلامی را خواستار شد.

وی با بیان اینکه فرهنگ کتابخوانی روز به روز کمتر می‌شود، گفت: به طور کلی کتاب خوانی جایگاه خود را درکشور ما از دست داده است، اما درکشور‌های مختلف برای حفظ فرهنگ کتابخوانی همراه باتوسعه رسانه‌های نوین طرح هایی، چون کتاب درمترو، وسایل نقلیه عمومی درحال اجرا است.

انتهای پیام/آ

ضرورت تغییر نگاه دولت به مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.