وی با اشاره به این موضوع که در کتابهای درسی نمیتوان به طور کامل به موضوعات زیست فناوری پرداخت، ادامه داد: سعی شده تا در حد و اندازه و ظرفیتهایی که دانش آموزان دارند مباحث زیست فناورانه به کتابهای درسی وارد شوند و توجه به این نکته ضروری است که در کتاب درسی دانش آموزان نمیتوان به طور بسیار تخصصی به موضوعات زیست فناورانه پرداخت بلکه تنها میتوان تنها یک شمای کلی از زیست فناوری را به دانش آموز نشان داد.
وی تصریح کرد: خوب است که قبل از هراقدامی ستاد زیست فناوری کتابهای درسی را بررسی کند و سپس موضوعاتی را که در کتابها وجود ندارد، به کتاب های درسی اضافه کنیم.
انتهای پیام/