سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مركز علمی كاربردی شهرداری قم برگزار می کند

سرپرست مركز علمی كاربردی شهرداری قم از برگزاری دوره آمادگی كارشناسی ارشد رشته مطالعات معماری ايرانی در این مركز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ ملایی،سرپرست مركز علمی كاربردی شهرداری قم با اشاره به اهداف راه اندازی مرکز علمی کاربردی شهرداری قم گفت: این مرکز در راستای ارتقای جایگاه علمی شهرداری قم شکل گرفته تا به تربیت نیروی انسانی توانمند در مقاطع تحصیلی بپردازند.

وی خاطرنشان کرد:‌ مجموعه مرکز علمی کاربردی به عنوان بازوی فکری شهرداری قم و در راستای حرکت در مسیر سند راهبردی 1414 شهرداری قم دوره‌هایی را تنظیم می‌کند.

سرپرست مرکز علمی کاربردی شهرداری قم با اشاره به تقویت ارتباط با مراکز و مؤسسات آموزش عالی استان گفت: این تعاملات تقویت شده تا بتوان نیروهایی با توانمندی مورد نیاز تربیت شوند و جایگاه علمی افراد ارتقا پیدا کند.

 ملاییخاطرنشان کرد: بر این اساس با دانشگاه‌های مربوطه یا مؤسسات آموزش عالی هماهنگ می‌شود که دوره‌های آمادگی کارشناسی ارشد را در مکان مرکز برگزار کنند و افراد برای کنکور کارشناسی ارشد آمادگی کسب کنند تا سهمیه‌ای که از سوی وزارت علوم تحقیقات و فناوری برای آن دانشگاه تعریف شده به دست آوریم.

 ویبا اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با موسسه آموزش عالی هنر گفت: سهمیه 20 نفری برای رشته مطالعات معماری ایرانی در نظر گرفته شده که با برگزاری دوره آمادگی کارشناسی ارشد سهمیه مربوطه در اختیار شهرداری قرار می‌گیرد تا مدیران و کارشناسان شهرداری بتوانند در مقطع کارشناسی ارشد این رشته حضور پیدا کنند.

سرپرست مرکز علمی کاربردی شهرداری قم خاطرنشان کرد: مدرک مربوطه از سوی مجموعه موسسه آموزش عالی یا دیگر دانشگاه‌های طرف قرارداد صادر می‌شود.

  ملایی یادآور شد: متقاضیان شرکت‌کننده پس از شرکت در آزمون کارشناسی ارشد از سوی شهرداری قم برای رشته مطالعات معماری ایرانی معرفی می‌شوند در صورتی که در مقطع کارشناسی ارشد موفق به احراز سهمیه شوند این دروس جزو درس‌های کارشناسی ارشد آنها محسوب می‌شود.

وی با بیان این که کلاس‌های آمادگی کارشناسی ارشد این رشته از اول آذر ماه برگزار می‌شود،گفت: متقاضیان تا 25 آبان ماه امسال فرصت دارند برای شرکت در این دوره با تلفن 38850003 بگیرند. 

انتهای پیام/ش

فراخوان مركز علمی كاربردی شهرداری قم 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.