سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو مجلس خبرگان رهبری:

جمهوری اسلامی زمینه‌ساز شکل‌گیری راهپیمایی میلیونی اربعین است

عضو مجلس خبرگان رهبری، جمهوری اسلامی را زمینه‌ساز حضور شیعیان کشورهای مختلف در راهپیمایی اربعین دانست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت الله محمدحسن فاضل گلپایگانی در جمع عزاداران اربعین حسینی در مصلی حضرت بقیه الله‌الاعظم (عج) اظهار کرد: یکی از نقش‌های موثر در شکل‌گیری راهپیمایی میلیونی اربعین، حضور ملت ایران و سپس شیعیان سایر کشورهای در این اجتماع باشکوه است.

وی رمز حفظ جایگاه کنونی و راز تثبیت اقتدار جمهوری اسلامی را وحدت کلمه دانست و خاطرنشان کرد: وظیفه امروز ما در شرایطی که جمهوری اسلامی در دنیا حکیمانه به پیش می‌رود این است که در سایه تبعیت از ولی‌فقیه از ارکان نظام پشتیبانی کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر وجود عنصر «حکمت» در رفتار جمهوری اسلامی، تصریح کرد: امروز در شرایطی که کشوری مانند ایالات متحده که در رفتار دولتمردان آن این عنصر مشاهده نمی‌شودو در مسیر سقوط قرار دارد جمهوری اسلامی با اقتدار تمام و البته حکمت جایگاه خود را تثبیت کرده است.

وی به اظهارنظر برخی مقامات رژیم‌های مرتجع منطقه در خصوص دخالت ایران در امور کشورهای دیگر نیز اشاره و تأکید کرد: رژیمی که پرورش‌دهنده داعش است و حکومتی به دنبال ناامنی در کشورهای اسلامی مانند عراق و سوریه و یمن است چگونه این سخنان را مطرح می‌کند.

فاضل گلپایگانی همچینن با انتقاد از رفتار مقامات سعودی با اقداماتی نظیر دعوت از نخست وزیر لبنان به عربستان و یا تقاضای استعفای یک مسئول بلندپایه کشوری دیگر را نادرست و مایه شرمساری خواند.

 

انتهای پیام/م

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.