سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با اربعین؛

برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین در بروجرد

پیاده روی جاماندگان اربعین امروز با حضور عاشقان ابا عبدالله (ع) در بروجرد از امامزاده ابوالحسن (ع) تا امامزاده جعفر (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  چهل روز از واقعه کربلا می‌گذرد، چهل روز از شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش می‌گذرد و در این واقعه تاریخی طفل ۶ ماهه سرو و سالار شهیدان هم به شهادت رسید و از هر لحظه واقعه کربلا و عاشورا می‌توان درس‌های بزرگی را آموخت.

 اما اربعین که از راه می‌رسید، شور حسینی در دل‌ها چند برابر می‌شود، سالهاست عاشقان و ارادتمندان اباعبدالله (ع) از مسیر نجف تا کربلا را پیاده روی می‌کنند، مشتاقان زیادی در این مسیر قدم گذاشته و به عشق حسین (ع) و زیارت کربلا راهی این سفر می‌شوند.

براستی چه حال و هوایی دارد که اربعین کربلا باشی، اما عده‌ای این روز‌ها نتوانستند خود را به پیاده روی اربعین برسانند و امروز در همه شهر‌ها مراسم پیاده روی با عنوان جاماندگان اربعین برگزار شد.

در بروجرد هیات‌های مذهبی، دستجات عزاداری و بسیاری از مردم با حضور در این مراسم از حرم امامزاده ابوالحسن (ع) تا حرم امامزاده جعفر (ع) را پیاده روی کردند.

در طول مسیر پیاده روی مداحی و روضه خوانی انجام شد و عزاداران در اربعین حسینی بر سر و سینه زدند و به عزاداری پرداختند.

انتهای پیام/م

پیاده روی جاماندگان اربعین در بروجرد برگزار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.