وی با بیان اینکه قسمت عمده محور اهواز به چذابه، چهار بانده شده ، افزود: حدود ۳۰ کیلومتر آن باقی مانده که تا پیش از دهه فجر به اتمام می رسد.
نریمان گفت: ردیف های اعتباری در بودجه سنواتی وجود دارد، اما برای پیشبرد طرح ها کفایت نمیکند از همین رو به دنبال جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی برای توسعه خطوط جاده ای و ریلی هستیم.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور استانها درخصوص بدهی ۱۰هزار میلیاردی پیمانکاران از اداره کل راه و شهرسازی خوزستان نیز گفت: عدم پرداخت طلب پیمانکاران به خوزستان خلاصه نمی شود و یک موضوع ملی است که دولت از طریق انتشار اوراق خزانه و مشارکت به دنبال حل آن است.
وی در خصوص توسعه خطوط ریلی نیز گفت: اکنون خط ریلی اهواز به شلمچه موجود است، اما در محور اهواز به چذابه باید مطالعات توجیهی صورت گیرد.
نریمان در خاتمه یادآور شد: باتوجه به حجم بالای تردد مسافر و کالا در محور اهواز به چذابه بنظر می رسد، توجیه اقتصادی در این محور وجود داشته باشد.
انتهای پیام/