سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار مازندران:

شایسته گزینی، رویکرد استانداری مازندران /رفع مشکل زباله در مازندران

استاندار مازندران گفت: رویکرد استانداری مازندران در این دوره شایسته گزینی، استفاده از ظرفیت و استعداد تمامی عناصری است که صادقانه در خدمت مردم هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد اسلامی استاندار مازندران روز پنجشنبه در بازدید از طرح زباله سوز غرب مازندران با بیان اینکه در این استان نیروی بومی و غیربومی معنی ندارد، همه باید برای مردم خدمت کنند، گفت: افراد دارای صلاحیت و شایستگی وارد کار اجرایی مازندران می‌شوند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید به دنبال رفع مشکلات مردم باشند، افزود:تغییر و تحول اخیر در استانداری به آن دلیل بود که کار مردم را به درستی انجام نمی‌دادند.

اسلامی با تاکید بر اینکه به هیچ گروهی تعلقی ندارم، گفت: نماینده عالی دولت در مازندران هستم و باید از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کنم.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه بحث محیط زیست اولویت مطلق در مازندران است، افزود: توسعه و بهره وری با هرگونه فعالیت در امر توسعه باید در کنار حفظ محیط زیست صورت بگیرد تا سلامت طبیعت و انسان را به خطر نیاندازد.

وی با اشاره به اینکه زباله مهم‌ترین معضل مازندران است، گفت: برای رفع مشکل زباله در مازندران باید از سیستم‌های تکنولوژی که ضایعات زیست محیطی را به کمترین میزان می‌رساند استفاده و در نهایت آن را به انرژی تبدیل کرد.

اسلامی با بیان اینکه برای این امر با تسهیلات و پشتبیانی مسئولان حمایت لازم به عمل می‌آید، افزود: سرمایه گذار این طرح نیز تعهد داد تا در مرحله نخست چه سریعتر کوره زباله سوز راه‌اندازی شود و در گام بعدی استفاده از انرژی تولید شده از آن در دستور کار قرار بگیرد.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه مردم مازندران خود کمک کنند تا محیط زیست آلوده نشود، گفت: مردم و مسافران همراهی کنند و شهرشان را خانه خود بدانند چرا که به دلیل شیرابه‌ها مهم‌ترین ذخایر خود در دریا را از دست دادیم و این امر در اقتصاد مشکل ایجاد می‌کند.

استاندار مازندران قرار است در این سفر در مراسم اربعین حسینی در جمع مردم چالوس شرکت و با خانواده یکی از شهدای غرب مازندران دیدار کند.

انتهای پیام/آ

استفاده از ظرفیت و استعداد‌ها برای خدمت به مردم مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.