سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درگیری شبیه به جنگهای قرون وسطی در مجتمع تجاری چینی+فیلم

در یک مجتمع تجاری چینی درگیری شدیدی بین چند خریدار صورت گرفت که شباهت بسیاری به جنگهای قرون وسطی دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، درگیری شدیدی بین چند خریدار در یک مجمتع تجاری چینی صورت گرفت که بی شباهت به جنگهای قرون وسطی نیست.

فیلمی که در رابطه با این موضوع منتشر شده دو گروه را در حال جر و بحث شدید نشان می دهد.

گروهی در بالکن طبقه دوم این مجتمع ایستاده اند و گروه دوم در طبقه همکف، پس از گذشت چند ثانیه طرفین دعوا به این نتیجه رسیدند که این بحث با گفتگو و به صورت لفظی قابل حل نیست، پایینی ها با استفاده از یک نردبان سعی می کنند خودشان را به بالایی ها برسانند تا به صورت فیزیکی با یکدیگر برخورد کنند.

در این حین افرادی که بالا ایستاده بودند برای پیروزی در نبرد تن به تن گلدان های بزرگ تزئینی را روی سر آنها پرت کردند، اما این کار هم مانع بالا آمدن آنها از نردبان نشد تا اینکه با هر مشقتی بود خود را به طبقه دوم رساندند و تازه اینجا بود جنگ اصلی آغاز شد.

درگیری که بین این افراد صورت گرفت درست مانند صحنه ای از فیلم های تاریخی بود که در رابطه با جنگهای قرون وسطی ساخته می شد، نبردهایی که با بالا رفتن یک عده از در و دیوار قلعه دشمن و تلاش ساکنان قلعه برای جلوگیری از ورودشان به مأمن آنها صورت می گرفت که پس از رسیدن به بالای دیوار تازه جنگ اصلی بین طرفین نبرد آغاز می شد.

انتهای پیام/

درگیری مانند نبردهای قرون وسطی در مجتمع تجاری چینی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.