سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به دلیل نبود اسپانسر؛

تیم کبدی کرمانشاه از حضور در مسابقه های لیگ برتر انصراف داد

سرمربی کرمانشاهی تیم ملی کبدی جوانان گفت : تیم کبدی کرمانشاه از حضور در مسابقه های لیگ برتر انصراف داد.

سرمربی تیم ملی کبدی جوانان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ گفت تیم های کبدی در دو بخش مردان و زنان به دلیل نداشتن اسپانسر و بودجه مالی از حضور در رقابت های لیگ برتر انصراف دادند.
وی گفت: تیم کبدی بانوان کرمانشاه سال گذشته سوم شد و تیم آقایان هم در مرحله اول لیگ تیم نخست شد،اما به دلیل نبود بودجه امسال از حضور در لیگ انصراف داد و تیم تیم بانوان و آقایان به دسته یک سقوط کردند.
امیری افزود: عدم حضور تیم های کبدی کرمانشاه در لیگ برتر امسال در حالی است که بازیکنان برتر برای بازی های آسیایی و جهانی از میان همین بازیکنان لیگ برتر انتخاب می شوند.
وی گفت :بازیکنان تیم کبدی کرمانشاه تا به امروز منتظر بودند که برای تیم کرمانشاه بدون هیچ چشم داشتی بازی کنند و علت آن تعصب به شهر و تیم شهرشان بود اما حالا باخبر شدیم که  تلاش های صیدی رییس این هیات برای جذب اسپانسر به نتیجه نرسید و بازیکنان کرمانشاه به تیم های دیگر با قرار داد مالی می پیوندند.
سرمربی تیم ملی کبدی جوانان اعلام کرد: محمد قربانی و محمد نصرتی دو بازیکن خوب کرمانشاه و تیم ملی به تیم گرگان پیوستند ، صابر فرهادی کاپیتان تیم ملی جوانان و علی کهریزی بازیکن ملی پوش کرمانشاهی نیز به تیم اهواز می پیوندند.
وی گفت: با وجود  تلاش های حسینی مدیر کل ورزش و جوانان استان و صیدی رییس هیات کبدی برای جذب اسپانسر این کار بی نتیجه ماند.
هم اکنون با انصراف تیم کبدی، کرمانشاه فقط دو تیم بدمینتون و سپک تاکرا را در لیگ برتر دارد.

انتهای پیام/پ

انصراف تیم کبدی کرمانشاه  برای حضور در لیگ برتر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.