سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه اهل سنت مسجدمکی زاهدان ؛

مردم سیستان و بلوچستان حامی فعالیت‌های توسعه‌ای دولت هستند

امام جمعه اهل سنت زاهدان گفت: مردم سیستان و بلوچستان حامی فعالیت‌های توسعه‌ای دولت هستند و دولت نیز باید برای توسعه استان تلاش بیشتری داشته باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه اهل سنت زاهدان در آیین تودیع و معارفه استاندار سیستان و بلوچستان اظهارکرد: دولت تدبیر و امید باید برای موضوع مرز‌ها در سیستان و بلوچستان چاره و تدبیری بیندیشد.

وی اظهار کرد: مرز‌های موجود جزو نعمت‌های الهی و استعداد‌های استان سیستان‌وبلوچستان به‌شمار می‌روند. ما همواره به وجود این مرز‌ها افتخار می‌کنیم، اما این مرز‌ها باید باز باشند تا مردم استان از طریق آن‌ها به تجارت و کسب‌وکار مشغول بشوند.

امام جمعه اهل سنت زاهدان در ادامه تصریح کرد: باید برای تجارت برخی کالا‌ها در استان سیستان و بلوچستان استثناء قایل شویم و اجازه معامله آن‌ها را بدهیم.

اسماعیل زهی در ادامه به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اشاره کرد و گفت: مردم سیستان‌وبلوچستان از یک طرف با خشکسالی مواجه هستند و از یک طرف تجارت و کسب و کار هم در استان وجود ندارد.

وی بیان کرد: عملکرد دولت تدبیر و امید در مورد مسئله قومیت‌ها مثبت و قابل قبول بوده است و از دولت بابت امنیت بوجود آمده در کشور و بخصوص استان سیستان و بلوچستان تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه اهل سنت زاهدان همچنین با تقدیر از علی اوسط هاشمی بیان کرد: یکی از ویژگی‌های خوبی که آقای هاشمی در این مدت داشتند، احترام و حرمت گذاشتن به کسانی بود که مردم برای آنان حرمت بسیاری قائل هستند.

وی اظهار کرد: باید اتحاد و انسجامی که امروزه در استان شکل گرفته است، تداوم داشته باشد و از مسئولان می‌خواهیم که به خواسته‌ها و انتظارات مردم توجه کنند و منفعت عمومی مردم را مدّنظر داشته باشند.

انتهای پیام/ع

تودیع ومعارفه استاندار جدید سیستان وبلوچستان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.