سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موسوی‌لارگانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

راهپیمایی اربعین پاسخ محکمی به یاوه‌گویی‌های دشمنان اسلام است

نماینده مردم فلاورجان گفت: اجتماع عظیم مسلمانان در روز اربعین حسینی تنها قطره‌ای از وحدت دریای بزرگ اسلام است.

سیدناصر موسوی‌لارگانی نماینده مردم فلاورجان در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اجتماع عظیم مسلمانان جهان در کربلای معلی برای برپایی مراسم اربعین حسینی گفت: همه ساله بر عظمت راهپیمایی دشمن‌شکن اربعین حسینی افزوده می‌شود که مایه برکت، رحمت و وحدت بین مسلمانان جهان است.

وی با بیان اینکه راهپیمایی عظیم اربعین پاسخ محکمی به یاوه‌گویی‌های دشمنان قسم‌خورده اسلام و مسلمانان است، ادامه داد: هدف دشمنان اسلام این است که نامی از اسلام و اهل‌بیت در جهان نباشد و واقعه عظیم کربلا را کمرنگ جلوه دهند اما قیام امام حسین (ع) اثرات ارزشمندی بر پابرجا ماندن دین مبین اسلام داشته است و هیچگاه کمرنگ نمی‌شود.

نماینده مردم فلاورجان با اشاره به اینکه امسال برای بیش از دو میلیون ایرانی ویزا صادر شده است، تصریح کرد: پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که امسال بیش از 20 میلیون نفر در مراسم اربعین در کربلای معلی حضور دارند که نشان دهنده این است که هر سال بر وحدت حضور مسلمانان در کنار هم افزوده می‌شود.

عضو کمیسیون اقتصادی درباره تأثیرات مراسم اربعین حسینی بر خنثی کردن نقشه‌های تفرقه‌آمیز دشمنان اسلام گفت: راهپیمایی عظیم اربعین حسینی مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان است و این اتحاد و انسجام وحشت و رعب فراوانی را در دل آمریکا، صهیونیست‌ها و آل‌سعود خبیث که تعزیه‌گردان برنامه‌های استکبار جهانی است، ایجاد می‌کند به گونه‌ای که آنان نمی‌توانند به ساحت مقدس اسلام و مسلمانان جسارت کنند.

موسوی‌لارگانی با تاکید بر اینکه  اجتماع مسلمانان در روز اربعین حسینی تنها قطره‌ای از وحدت دریای بزرگ اسلام است،گفت: با اتحاد و انسجام مسلمانان، ریشه ظلم، فساد و استکبار جهانی کنده خواهد شد.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.