سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایشگاه عکسی از 110 پیشکسوت اهل قلم برپا می‌شود

موسسه خانه کتاب به مناسبت بیست و پنجمین دوره هفته کتاب، نمایشگاه عکسی از 110پیشکسوت اهل قلم را برپا می‌کند.

به گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی خانه كتاب؛ موسسه خانه كتاب به مناسبت بیست و پنجمین دوره هفته كتاب جمهوری اسلامی ایران، نمايشگاه عكس 110 پیشكسوت اهل قلم را در فرهنگسرای بهمن برگزار می‌كند.

پرتره‌های 110 پیشكسوت اهل قلم توسط امید طاری‌فرد عكاس جوان تهیه و به همت موسسه خانه كتاب در كتابی با عنوان «یادگار ماندگار» ثبت شده‌اند. در این اثر عكس‌هایی از پیشكسوتان اهل قلم، همراه با چكیده‌ای از زندگینامه و معرفی آثار آنها ارائه شده است.

این مجموعه عكس‌ها تاكنون در موزه هنرهای معاصر فلسطین، مركز همایش‌های كتابخانه ملی، نمایشگاه بین‌المللی كتاب پكن و پردیس سینمایی ملت در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته اند.

همچنین این موسسه همزمان در فرهنگسرای بهمن نمایشگاهی از كتاب های برگزیده جشنواره های كتاب ایران را كه در سال 1395 برگزار شده‌اند، برپا می كند. یادآور می شود آثاری كه در این نمایشگاه عرضه خواهند شد، پیش از این به كوشش موسسه خانه كتاب در كتابی با عنوان «كتاب‌شناسی توصیفی آثار منتخب جشنواره‌های كتاب ایران ۱۳۹۵» به دو زبان فارسی و انگلیسی معرفی شده اند.

خاطرنشان می‌شود؛ نمايشگاه عكس 110 پیشكسوت اهل قلم و نمایشگاهی از آثار برگزیده جشنواره های كتاب ایران سال 1395، 20 تا 26 آبان ماه از ساعت ۱۰ تا 17 در فرهنگسرای بهمن  برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

فرهنگسرای بهمن میزبان اهالی قلم می‌شود

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.