سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش گستره شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی

وسعت شهرک های صنعتی استان، امسال 800 هکتار توسعه یافته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ نیرومند مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: با این توسعه، وسعت شهرک های صنعتی استان به 9 هزار و 700 هکتار افزایش یافته است .

سید مرتضی نیرومند، در بازدید از واحدهای در حال ساخت و فعال شهرک صنعتی مراغه افزود : امسال 130 طرح صنعتی هم در شهرک های صنعتی استان به بهره برداری می رسد.

به گفته وی، این طرح ها با بیش از 60 درصد پیشرفت، بیشتر در مرحله نصب ماشین آلات و راه اندازی خط تولید هستند و نیمه دوم امسال به بهره برداری می رسند .

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اضافه کرد: بابهره برداری از این طرح ها، برای دو هزا و 80 نفر اشتغل مستقیم ایجاد می شود .

نیرومند همچنین گفت: از ابتدای امسال 27 واحد غیر فعال، با اشتغال زایی برای 530 نفر در شهرک های صنعتی استان فعال شده و هم اکنون 2 هزار و 286 واحد با اشتغال زایی 56 هزار نفر در شهرک های صنعتی استان فعال است .

ظفر محمدی، معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه هم از تکمیل شبکه فاضلاب شهرک صنعتی این شهرستان تا پایان امسال خبرداد و افزود: امسال برای توسعه زیرساخت های شهرک صنعتی مراغه نزدیک به 10 میلیارد ریال هزینه شده است با این حال هنوز نواقصی دارد و باید تکمیل شود.

انتهای پیام/ش

فعالیت 2 هزار و 286 واحد با اشتغال زایی 56 هزار نفر در شهرک های صنعتی استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.