سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور وزیر کشور

مراسم معارفه و تکریم استانداران سیستان و بلوچستان

با حضور وزیر کشور، مراسم معارفه و تکریم استانداران سیستان و بلوچستان در زاهدان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و جمعی از مسولان، فرماندهان نظامی و انتظامی، نمایندگان مجلس، مراسم معارفه و تکریم استانداران سیستان و بلوچستان در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان، آغاز شد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید سیستان و بلوچستان که در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد،گفت: مسئولان دولتی باید انتقاد پذیر باشند و نقدهای صحیح را قبول کنند زیرا پذیرش مسئولیت یک ظرفیت فردی است.

آیت الله عباسعلی سلیمانی  اظهار داشت: قطعا این چنین جلساتی که تحت عنوان تودیع و معارفه برگزار می شود نباید موجبات دلخوشی یا دلگیری شوند.

وی افزود: مسئولان دولتی باید انتقاد پذیر باشند و نقدهای صحیح را قبول کنند زیرا پذیرش مسئولیت یک ظرفیت فردی است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر از زحمات علی اوسط هاشمی استاندار اسبق و تبریک به دانیال محبی نیا استاندار جدید استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: توقع ما از دولت مردان استفاده از نیروهای شایسته است.

وی تصریح کرد: قطعا آقای مهندس هااشمی در ۴ سال گذشته تجربیات خوبی را در استان سیستان و بلوچستان کسب کرده اند که امیدواریم این تجربیات را به آقای محبی نیا منتقل کنند.

سیستان و بلوچستان در حوزه آموزش و پرورش مشکلات فراوان دارد

 رئیس مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان امینی فرد صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه استاندار سیستان و بلوچستان، به تشریح ظرفیت ها و مشکلات سیستان و بلوچستان پرداخت.
 
امبن فردگفت: آموزش و پرورش مشکلات فراوان به ویژه در جنوب سیستان و بلوچستان در حوزه فضاهای آموزشی و نیروی انسانی دارد.

رئیس مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان افزود: آموزش و پرورش مشکلات فراوان به ویژه در بحث آموزش عالی، در جنوب سیستان و بلوچستان دارد.

وی گفت: کمبود فضای آموزشی و معلمان از دیگر مشکلات حوزه آموزش و پرورش است.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.