سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تبریز ؛

پاکسازی مناطق تاریخی شهر در ‌آستانه تبریز ۲۰۱۸

اصغری از پاکسازی مناطق تاریخی با مشارکت مناطق ده گانه شهرداری تبریز و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛علیرضا اصغری سازمان مدیریت پسماند تبریز با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان و مناطق ده گانه شهرداری تبریز، در آستانه ۲۰۱۸ اقدام به خدمات تنظیفی و آموزش‌‌‌‌های شهروندی در مناطق تاریخی و موزه‌‌‌های سطح شهر می‌‌‌نماید.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند با اعلام این مطلب اظهار کرد: بر اساس تفاهم نامه‌‌‌ای که بین دو سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان آذربایجان شرقی در سال ۹۵ صورت گرفته است، سازمان مدیریت پسماند با همکاری و مشارکت مناطق ده گانه شهرداری تبریز در آستانه تبریز ۲۰۱۸ اقدام به تنظیف و ارائه آموزش‌‌‌های شهروندی می‌‌‌‌‌کند.

وی بیان داشت: سازمان مدیریت پسماند در چند روز اخیر، با همکاری شهردار و معاونین خدمات شهری مناطق ده و چهار اقدام به پاکسازی اطراف مسجد حسن پاشا و پل تاریخی آجی چای نموده است.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند در پایان گفت: تهیه و نصب باکس‌‌های جمع آوری زباله و پاکسازی محوطه مناطق تاریخی در راستای آماده سازی این مناطق برای میزبانی شایسته از میهمانان و گردشگران است.

انتهای پیام/خ

نصب باکس‌‌های جمع آوری زباله و پاکسازی محوطه مناطق تاریخی درتبریز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.