سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار گرمسار;

بازگشت واحدهای صنعتی غیرفعال گرمسار به چرخه تولید

در سال گذشته بیش از ۳۰۰ واحد غیرفعال و نیمه فعال شهرستان گرمسار با ارائه تسهیلات به چرخه تولید باز گشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، داریوش طاهری فرماندار گرمسار در جلسه مدیران عامل بانکهای استان سمنان با بیان اینکه بسیاری از فعالیت های تجاری، اقتصادی، عمرانی کشور با مشارکت و اختصاص تسهیلات از سوی بانک ها به سرانجام می رسد گفت : ۱۵۰ واحد صنعتی گرمسار با هدف فعالیت مجدد تسهیلات رونق تولید دریافت می کنند.


وی با بیان اینکه تسهیلات ارایه شده از سوی بانک ها باید موجب تحرک در چرخه تولید و افزایش میزان اشتغال در کشور شود، افزود : بیش از ۳۰۰واحد غیرفعال و نیمه فعال گرمسار سال گذشته با تسهیلات ۸۰۰میلیارد ریالی به چرخه تولید باز گشتند.


فرماندار گرمسار با بیان اینکه باید با تعامل و همراهی مجموعه مدیران بانک ها زمینه پرداخت تسهیلات و اعتبارات به بخش های تولیدی و اشتغال زا فراهم شود، ابراز داشت: برای رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال بخش خصوصی باید میدان دار اصلی باشد لذا برای رسیدن به این مهم باید بانک ها نیز شرایط سرمایه گذاری را به نحو مطلوب فراهم کنند.


طاهری با بیان اینکه بازگشت ۱۰۰ واحد صنعتی گرمسار به چرخه تولید هدف گذاری شده است، تصریح کرد: ۵۵درصد صنایع استان در گرمسار متمرکز است که حضور بانک های عامل در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی می تواند به توسعه اشتغال و تولید در استان کمک کند.


وی افزود: توسعه بخش خصوصی می تواند کلید نحات بخش رونق اقتصادی باشد لذا با توجه به زیرساخت های خوبی که در این شهرستان از جمله دسترسی به راه آهن، جاده ترانزیت و نزدیکی به پایتخت نهفته است لذا این مهم می طلبد تا بانک های عامل مساعدت بیشتری را در راستای رونق تولید داشته باشند.


انتهای پیام / ه


ارائه تسهیلات به واحد های تولیدی گرمسار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.