سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضرتی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

یمنی‌ها نیازی به موشک‌ ما ندارند/هیچ بند و تبصره‌ای به برجام اضافه نخواهد شد

نماینده مردم تهران گفت: یمنی‌ها هیچ نیازی به موشک‌های ما ندارند، آنها از تجربیات ما استفاده کرده و خودشان موشک می‌سازند.

الیاس حضرتی نماینده مردم تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اتهامات رئیس جمهور آ‌مریکا به جمهوری اسلامی ایران مبنی بر دخالت ایران  در شلیک موشک از یمن به ریاض اظهار کرد: ترامپ حرف‌های زیادی می‌زند که هیچ کدام منطق ندارد. ما بار‌ها اعلام کردیم که هدفمان دفاع جانانه از مرز و بوم، انقلاب و نظاممان است.

وی ادامه داد: مستضعفان و محرومان در هر کجای دنیا نیاز به کمک داشته باشند ما تجارب خود را در اختیار آنها می‌گذاریم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد‌: یمنی‌ها هیچ نیازی به موشک‌های ما ندارند آنها از تجربیات ما استفاده کرده و موشک می‌سازند و ادعای ترامپ و آل‌سعود مبنی بر دخالت جمهوری اسلامی ایران در پرتاب موشک به سمت ریاض کاملا دروغ است.

حضرتی افزود: عربستان نزدیک به سه سال است که با ارتش تا بن ‌دندان مسلحِ خود و پشتیبانی آمریکا نتوانسته بر ملت یمن پیروز شود و به همین دلیل این اتهامات را وارد می‌کند.

عضو کمیسیون اقتصادی با اشاره به درخواست آمریکا مبنی بر محدود شدن برنامه موشکی جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: این برنامه موضوعی کاملا داخلی است و هیچ ربطی به ‌آمریکا ندارد. ما تا زمانی که لازم باشد به این برنامه ادامه می‌دهیم.

وی با اشاره به درخواست ترامپ مبنی بر تغییر در برجام اظهار داشت: برجام توافقی است که امضا شده و همه طرفین باید به آن پایبند باشند و هیچ تبصره‌ای به آن اضافه نخواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.