سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدير هماهنگی ترويج كشاورزی سازمان جهاد كشاورزی استان یزد:

حمایت از فعالیت های اقتصادی بانوان روستایی در بافق

مدير هماهنگی ترويج كشاورزی سازمان جهاد كشاورزی استان یزد از ظرفیت تشکیل ۷صندوق خرد روستایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ رزا قوچانیان مدير هماهنگی ترويج كشاورزی سازمان جهاد كشاورزی استان یزد گفت:يك صندوق خرد روستايی در مباركه تشكيل كه در حال توسعه و افزايش موجودی است و از زنان توليد كننده روستايی حمايت می كند. 

رزا قوچانیان از ظرفیت تشکیل ۷صندوق خرد روستایی در این شهرستان خبر داد و گفت:يك صندوق خرد روستايی در مباركه تشكيل شده كه در حال توسعه و افزايش موجودی است و از زنان توليد كننده روستايی حمايت می كند.

رزا قوچانیان افزود:زنان می توانند با اشتغال در كسب و كارهای كوچك خانگی و پيرامون منزل خود هم به اقتصاد خانوار كمك كنند و هم بر تاثير گذاری خود در جامعه بيافزايند.

وی حمایت از تولیدات روستائیان، افزایش ظرفیت اشتغال‌زایی در بخش کشاورزی، حمایت از افراد توانمند و کارآفرین را از مهمترین اهداف اجرایی این طرح عنوان کرد.

مدير هماهنگی ترويج كشاورزی سازمان جهاد كشاورزی استان یزد به یکی از ویژگی‌های مهم صندوق خرد زنان روستایی و مزیت آن نسبت به سایر صندوق‌ها اشاره و تصریح کرد: این صندوق صرفاً وام و تسهیلات را به فعالیت زنان روستایی در بخش کشاورزی و تولید ارائه می دهد.

انتهای پیام/ ی

ارائه تسهیلات  به فعالیت زنان روستایی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.