سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناصری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اعتراف می‌کنم که تغییرات دولت، مورد پسند اصلاح‌طلبان نیست

عضو شورای مشورتی اصلاح‌طلبان گفت: اعتراف می‌کنم تغییرات بدنه دولت مورد پسند اصلاح‌طلبان نیست اما باید به اختیارات رئیس جمهور احترام گذاشت.

عبدالله ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تغییرات در بدنه دولت دوازدهم گفت: اعتراف می‌کنم که تغییرات بدنه دولت مورد پسند اصلاح‌طلبان نیست ولی به هرحال رئیس جمهور اختیاراتی دارد که باید به آنها احترام گذاشت.

عضو شورای مشورتی اصلاح‌طلبان تصریح کرد: در این شرایط دغدغه اصلاح‌طلبان جامعه مدنی، منافع ملی و مطالبات عمومی است که امیدواریم همه اینها با قوت پیش برود.

وی با بیان اینکه در کابینه اول روحانی هم اصلاح‌طلبان توصیه‌های دیگری به او داشتند، اظهار کرد: اما چون روحانی رئیس جمهور بود و دارای اختیارات بود، طبق همان ها تصمیم گرفت.

وی افزود: در این دوره هم علاوه بر اصلاح‌طلبان، دوستان نزدیک او نیز توصیه‌هایی مطابق توصیه‌های اصلاح‌طلبان به وی داشتند، اما آقای روحانی تصمیمات خاص خود را اتخاذ کرد و نباید او را سرزنش کرد.

عضو شورای مشورتی اصلاح‌طلبان با تأکید بر اینکه بین اصلاح‌طلبان و روحانی اشتراک آرای وجود دارد، اظهار کرد: آقای روحانی هنوز گفتمان اصلاح‌طلبانه خود را دنبال می‌کند ولی به هر صورت اصلاح‌طلبان به این نکته واقف هستند که شرایط روحانی ویژه و سخت است.

ناصری ادامه داد: آقای روحانی اصلاح‌طلب نبوده و از همان اول هم اعلام کرده بود که یک اصولگراست، اما گفتمانی به کار برد که مورد پسند اصلاح‌طلبان قرار گرفت و نهایتاً در نظرسنجی‌ها نامزد مورد حمایت شد.

عضو شورای مشورتی اصلاح‌طلبان با بیان اینکه اصلاح‌طلبان و کسانی که به روحانی رأی دادند باید توجه کنند که او شرایط سختی را از نظر داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی دارد، تأکید کرد: روحانی باید به مطالبات جامعه توجه کند و جامعه رأی‌اش، مطالبات سیاسی و اقتصادی زیادی داشتند و فکر می‌کنم رئیس جمهور به این نکات توجه دارد و سعی می‌کند که بخشی از مشکلات اقتصادی و مطالبات سیاسی را حل کند.

 

انتهای پیام/

انتقاد اصلاح طلبان نسبت به تغییرات در دولت دوازدهم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۱۱ ۱۷ آبان ۱۳۹۶
روحانی دوستت داریم .