سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بیستمین جلسه علنی شورای شهر مطرح شد؛

حق شناس: در دفاع از حقوق مردم صدایم در شورا بالا رفت

رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما در دفاع از حقوق مردم و تحقق حقوق شهروندی گاهی مجبور به بحث و مناقشه می شویم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیستمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تهران امروز (سه‌شنبه)شانزدهم آبان ماه سال جاری با حدود ۲۵ دقیقه تاخیر آغاز شد.

شورای شهری ها امروز مهمان رئیس اتاق اصناف شهر تهران بودند و به گفته محسن هاشمی رفسنجانی رئیس پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران این جلسه در آرامش برگزار شد.

حسن رسولی و محمد جواد حق شناس دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر تهران بودند که در جلسه روز یکشنبه گذشته، بر سر بی تخصصی اعضای کمیسیون ها با یکدیگر بحث کرده بودند.

محمدجواد حق شناس در تشریح چرایی بحث جلسه گذشته خود با رسولی تاکید کرد: شورای شهر جای بحث و مناقشه و گفتگو است و اعضای شورای شهر در دفاع از حقوق مردم، ممکن است گاهی با یکدیگر وارد بحث شوند و حتی ممکن است گاهی صدایشان هم کمی بلند باشد.

حق شناس درگیری لفظی خود با رسولی را اینگونه توجیه کرد که ما در دفاع از حقوق مردم و تحقق حقوق شهروندی باید آن چه را که درست می دانیم در صحن شورای شهر مطرح و پیگیری کنیم.

حق شناس رابطه دوستی خود با رسولی را دارای سابقه ۳۸ ساله خواند و گفت: ما با یکدیگر مشکلی نداریم و وقوع چنین مسائلی طبیعی است.

وی که از رسانه ای شدن ماجرای درگیری لفظی هفته گذشته خود با رسولی دلخور بود این طور ادامه داد: اصولاً دوستان برداشت مناسبی از نهادهای انتخاباتی ندارند، نمی دانند که شورای شهر جای بحث و جدل است و نباید موجب دلواپسی دوستان شود.

حسن رسولی طرف دیگر درگیری لفظی با حق شناس بود که او نیز در بیان علت بالا رفتن صدای حق شناس، آن را امری عادی خواند و گفت من و حق شناس با یکدیگر دوست هستیم.

رسولی خطاب به حق شناس و سایر اعضای شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: شورای پنجم باید به این قبیل گمانه زنی ها عادت کند و این موضوعی است که ما تا پایان دوره با آن روبرو هستیم.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: شورای پنجم، شورایی یکدست و همگرا است و انسجام و همگرایی اش مورد توجه همگان قرار گرفته است.

رسولی یادآور شد: یکدستی و همگرایی شورا باعث نمی شود تا جلسات از تضارب آراء محروم بماند.

وی تأکید کرد: شورای پنجم با روی باز پذیرای سایر دوستان و اصحاب رسانه است و خبرنگاران از سایر خبرگزاری‌ها در جلسات  حضور دارند و این یکی دیگر از نشانه های همگرایی اعضا با یکدیگر به حساب می آید.

رسولی از دوستانی که دلواپس درگیری لفظی اعضای شورای اسلامی شهر تهران با یکدیگر می شوند خواست تا اگر در مواردی اگر برای کسی سوالی پیش می آید، حتما پرسیده شود تا رفع نگرانی صورت بگیرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.