سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پوشش رسانه‌ای تجمع عزاداران حسینی در روز اربعین

صداوسیمای مرکز قزوین تجمع عزاداران حسینی را در روز اربعین پوشش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ بگفته اکبری مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین، تجمع عزاداران حسینی در آوج نخستین بخش از پوشش رسانه‌ای روز اربعین است که از ساعت ۹ صبح آغاز و در شبکه قزوین منعکس می‌شود.

اکبری افزود: در بخش دوم، عزاداری مردم قزوین در تپه نورالشهداء در رسانه منعکس می‌شود که این برنامه از ساعت ۱۱ تا ۱۳ بطول خواهد انجامید و در بخش سوم هم عزاداری مردم الوند در بعد از ظهر روز اربعین از ساعت ۱۵ تا ۱۷ از شبکه قزوین پخش خواهد شد.

وی اضافه کرد: پوشش نماز ظهر روز اربعین در رسانه از دیگر برنامه‌های صداوسیمای مرکز قزوین است که بصورت ویژه‌ای به آن پرداخته خواهد شد.

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت: معاونت فنی صداوسیمای مرکز قزوین برای پوشش تجمع عزاداران حسینی در استان ۲ گروه واحد سیار و تجهیزات فنی لازم را پیش بینی و برای استقرار در محل اجرای برنامه‌ها آماده کرده است.

اکبری افزود: پخش زیر نویس و تیزر پوشش رسانه‌ای تجمع عزاداران حسینی استان و همچنین انعکاس این موارد در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های صداوسیمای مرکز قزوین در حوزه اطلاع رسانی دراین بخش است.

انتهای پیام/

پوشش رسانه ای مراسم عزاداری در اربعین حسینی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.