سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس راه استان سمنان;

وقوع 4 حادثه رانندگی در استان سمنان

رئیس پلیس راه استان سمنان گفت : در شبانه روز گذشته چهار مورد حادثه جرحی در این استان به وقوع پیوست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ حسن خسروجردی رئیس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه در شبانه روز گذشته چهار مورد حادثه جرحی در استان به وقوع پیوست گفت : این حوادث ۱۰ مجروح برجای گذاشت که این مصدومان به بیمارستان منتقل شدند.

 

وی ۵۰ درصد حوادث رانندگی را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرد و افزود: با توجه به کویری بودن محورهای مواصلاتی استان سمنان احتمال خستگی و خواب آلودگی وجود دارد از رانندگان تقاضا داریم هنگام احساس عدم هوشیاری در اولین توقفگاه استراحت و سپس طی مسیر کنند.

 

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه ۷۵ درصد تصادفات در استان را واژگونی خودرو شامل می شود، ابراز داشت: با توجه به در پیش بودن مراسم اربعین و وجود سیل مشتاقان اهل بیت(ع) در جاده ها و محورهای استان از رانندگان تقاضا داریم به حاشیه جاده و پیاده های اربعین توجه داشته باشند و با سرعت مطمئن تردد کنند و همچنین عابران نیز حریم جاده را نیز رعایت کنند.

 

خسروجردی در ادامه تصریح کرد: هم اکنون ترافیک در محورهای مواصلاتی استان سمنان روان و مشکل خاصی در تردد وجود ندارد و تنها در پیچ گردنه های خوش ییلاق و فولاد محله کمی مه گرفتگی وجود دارد که رانندگان باید از گرفتن سبقت های نابه جا پرهیز و با سرعت مطمئن تردد کنند.

 

خسروجردی تاکید کرد: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی می تواند خاطره یک سفر را دلنشین کند لذا رانندگان باید از انجام رفتارهای پرخطر پرهیز کنند و پلیس نیز با تخلفات حادثه ساز به شدت برخورد می کند.


انتهای پیام / ه


وقوع حادثه رانندگی در استان سمنان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.