سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری مرد زن نما

فرمانده انتظامی شهرستان كرمان گفت :با هوشیاری پلیس مرد زن نما در کرمان دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، سرهنگ عبدالعلی روانبخش ،فرمانده انتظامی شهرستان كرمان از دستگيری مردی كه خود را به شكل زن درآورده بود و قصد اخاذی از شهروندان را به اين طريق داشت توسط ماموران يگان امداد شهرستان كرمان خبر داد.

سرهنگ روانبخش گفت: ماموران انتظامی يگان امداد شهرستان كرمان در حين گشت زنی های هدفمند و نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی به خانومی كه به صورت مشكوكی اقدام به پرسه زنی در سطح شهر می كرد مشكوك شدند.

وی ادامه داد: فرد مذكور به محض ديدن ماموران انتظامی اقدام به فرار كرد كه با سرعت عمل و اقدام به موقع ماموران انتظامی دستگير و مشخص شد كه وی يك مرد زن نماست.

فرمانده انتظامی شهرستان كرمان با اشاره به اينكه در بازجويی های تخصصی ماموران انتظامی كلانتری 13 شهر كرمان اين مرد زن نما هدف كار خود را اخاذی از شهروندان عنوان كرده است گفت: متهم دستگير شده پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانونی تحويل مراجع قضايی شد.

اين مقام انتظامی در پايان تصریح کرد: شهروندان در برخورد با اينگونه اشخاص جوانب احتياط را مدنظر قرار دهند تا مورد اخاذی از سوی اين افراد قرار نگيرند و در صورت مشاهده موارد مشابه سريعا مراتب را به مركز فوريت های پليسی 110 گزارش دهند.

انتهای پیام/ی

مرد زن نما در کرمان دستگیر شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.