سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس اداره تعاون،‌ كار و رفاه اجتماعي شهرستان ميبد:

مهاجرت افراد غیربومی در میبد عامل بیکاری جوانان

رئيس اداره تعاون،‌ كار و رفاه اجتماعب شهرستان ميبدگفت:ظرفيت بالای صنعتی كه در اين شهرستان وجود دارد مقصد متقاضيان كار از استان های ديگر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  سيداحمد علايی رئيس اداره تعاون،‌ كار و رفاه اجتماعی شهرستان ميبد گفت: در شش ماهه نخست سال جاری هزار و 128 نفر متقاضی جويای كار در كاريابی های  شهرستان ميبد ثبت نام كرده اند.

علايی  با اشاره به اينكه 373 نفر از متقاضيان جويای كار دارای مدرك بالای ديپلم و 755 نفر نيز دارای مدرك زيردپيلم و ديپلم هستند تاكيد كرد: از مجموع متقاضيان جويای كار با مدرك تحصيلی بالای ديپلم 116 نفر بومی و 257 نفر غيربومی می باشند كه اين رقم در متقاضيان جويای كار با مدرك تحصيلی زيرديپلم شامل 139 نفر بومی و 616 نفر غيربومی است.

 علايی افزود: از تعداد هزار و 128 متقاضی جويای كار تعداد 256 نفر بومی و 872 نفر غيربومی هستند که 295 نفر زن و 833 نفر مرد می باشند.

وی خاطر نشان كرد: شهرستان ميبد با جمعيت حدود يكصدهزارنفر و ظرفيت بالای صنعتی كه در اين شهرستان وجود دارد مقصد متقاضيان كار از استان های ديگر است كه اين امر ميبد را به يك شهر مهاجر پذير مبدل ساخته است.

علائی با اشاره به اينكه ثبت نام كنندگان جويای كار ميبد الزاما ساكن اين شهرستان نيستند افزود: برخی از هموطنان به منظور دست يابی به شرايط كار و درآمد بهتر عازم ميبد می شوند و در كاريابی های اين شهرستان ثبت نام می كنند كه در صورت محيا شدن شرايط كار مناسب به اين شهرستان مهاجرت و در واحدهای توليدی ميبد مشغول به كار می شوند.

انتهای پیام/ی

فعالیت  افراد غيربومی در واحدهای توليدی میبد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۲۹ ۱۶ آبان ۱۳۹۶
امیدوارم مشکل بیکاری جوانان برطرف بشه