سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساماندهی 6 مزار شهید در لنده تا پایان سال

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنده گفت: در راستای ساماندهی مزار و گلزار شهدای شهرستان تا کنون 24 مزار ساماندهی و 63 گلزار هنوز ساماندهی نشده‌اند که تا پایان سال 6 مزار شهید نیز ساماندهی خواهند شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سید محمدتقی افرازیان  با اشاره وضعیت مزار و گلزار شهدای شهرستان لنده اظهار داشت: 87 مزار(گلزار) شهید در سطح شهرستان لنده وجود داشته که تا کنون 24 مزار شهید ساماندهی شده و مابقی(63) هنوز ساماندهی نشده‌اند.

وی افزود: در سال جدید ساماندهی 6 مزار شهید در شهرستان در دستور کار قرار گرفت که یکی از آنها به همت پیمانکار با وجود صعب‌العبور بودن مسیر و انتقال مصالح به پیایان رسیده و مابقی تا پایان سال باید تکمیل شوند.

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنده با اشاره به اعتبارات ساماندهی مزار شهدای شهرستان تصریح کرد: بیش از 120 میلیون تومان برای ساماندهی 6 مزار شهید شهرستان در نظر گرفته شد که 3 پیمانکار قرارداد لازم را بسته و عملیات بهسازی و تعمیر مزار شهدا را انجام می‌دهند.

افرازیان در ادامه نیز یادآور شد: با توجه به قرارداد و تفاهم نامه جدیدی که با شرکت گاز استان منعقد گردید کلیه مزارهای شهدا در مسیر انتقال گاز لنده به بهمئی توسط شرکت گاز ساماندهی خواهند شد.

وی در ادامه با اشاره به خدمات ارائه شده به خانواده شهدا و ایثارگران خاطر نشان کرد: واگذاری تسهیلات مسکن، تسهیلات صندوق رفاهی، هزینه تحصیلی فرزندان شهدا و جانبازان 25 درصد به بالا و پرداخت هزینه‌های درمانی از جمله خدمات ارائه شده به جامعه ایثارگری شهرستان می باشد.

انتهای پیام/غ

63 مزار شهید لنده هنوز ساماندهی نشده‌اند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.