سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شفر: بازی ساده ای با ایرانجوان بوشهر نداریم / دستیارانم تا آخر هفته به تیم اضافه می شوند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: قرعه سختی به ما خورده است و بازی ساده ای برابر ایرانجوان بوشهر نداریم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان شفر درباره بازی تیم استقلال برابر ایران جوان بوشهر در جام حذفی اظهار کرد: قرعه سختی به ما خورده است و بازی ساده ای نداریم. اگر ایران جوان بوشهر تیم ضعیفی  است چرا جزء 8 تیم جام حذفی است؟ پس معلوم می شود تیم خوبی است که به این مرحله رسیده است. 

او ادامه داد: بازی های جام حذفی در این مرحله آسان نیست. البته شاید روی کاغذ و تخته بازی راحتی داشته باشیم اما ما باید با صد درصد آمادگی برابر ایران جوان بازی کنیم. 

رای داور دربی را نباید تغییر بدهند 

شفر درباره اینکه از کمیته انضباطی تذکر کتبی گرفته است، بیان کرد: یکسری از افراد صحنه هایی از دربی را ندیدند اما من آن صحنه ها را دیدم. هیچ کس نمی تواند تصمیم داور را عوض کند و رای دیگری صادر کند. 

اطلاعاتم از بازیکنان بهتر شده است 

سرمربی استقلال درباره تغییرات مداوم در خط حمله بیان کرد: زمانی که به استقلال آمدم کسی را نمی شناختم و وضعیت تیم خیلی خوب نبود. جابر در دو بازی اول مصدوم بود اما در چند بازی اخیر بازی کرد . اطلاعاتم از بازیکنان بهتر شده و نقاط ضعف و قوتشان را می دانم  و روی این نقاط کار می کنیم. در حال حاضر به آمادگی 80 درصد رسیدیم. به هر حال بعد از اردوی کیش و بازگشت ملی پوشان آمادگی تیم بهتر می شود.  

شفر درباره اینکه گفته می شود  تقوی و یک مربی جامائیکایی قرار است به عنوان دستیار به استقلال اضافه شوند؟ بیان کرد: من اسم دستیاران مدنظر را به باشگاه دادم و مطمئن هستم که دستیارانم تا آخر هفته به جمع ما اضافه می شوند.

تعطیلات لیگ برتر به نفع تیم ماست  

او درباره اینکه تعطیلی لیگ برتر به نفع استقلال است یا نه! بیان کرد: این تعطیلات برای ما خوب است و زمان کافی داریم تا بازیکنان جوان را به لحاظ تاکنیکی آماده کنیم. امیدوارم سه بازیکن ملی پوش ما بدون آسیب دیدگی به تیم بازگردند. 

شفر درباره اینکه گفته می شود بعد از اردوی کیش لیست مازاد استقلال مشخص می شود، بیان کرد: شایعات صفحات اجتماعی برایم مهم نیست و براساس آنچه که  در ذهن دارم کار می کنم. همه بازیکنان در تمرین خوب کار می کنند و روحیه تیمی ما فوق العاده است و این مسئله مهم است. 

سرمربی استقلال در پایان درباره اینکه تیمش  در نیم فصل لیست خروجی دارد، خطر نشان کرد: در حال حاضر نیم فصل نشده است تا در این باره صحبت کنم. 

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.