سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال به صنعتگران خانگی در ایرانشهر

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایرانشهر گفت: یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال تسهیلات به صنعتگران مشاغل خانگی در بخش صنایع دستی این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، عبدالحمید خدایاری  رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایرانشهر در حاشیه کارگروه خدمات اشتغال ایرانشهر اظهار داشت: با پرداخت یک سوم تسهیلات خود اشتغالی به بخش صنایع دستی این شهرستان موافقت شده است.

وی بیان کرد: همچنین در این نشست مصوب شد که یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال تسهیلات ویژه در قالب وام ۵۰ میلیون ریالی به ۳۳ نفر از صنعتگران مشاغل خانگی بخش صنایع دستی ایرانشهر اعطا شود.

خدایاری افزود: متقاضیان دارای شرایط با نام نویسی در سایت مشاغل خانگی و بررسی احراز شرایط آنان توسط اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایرانشهر و تایید اداره کار و تعاون بر اساس دستورالعمل، به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی خواهند شد.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایرانشهر گفت: با اعطای این تسهیلات شاهد اشتغالزایی و رونق اقتصادی در این شهرستان خواهیم بود که می‌تواند برای حفظ و نیز ترویج فرهنگ بومی منطقه موثر و مفید باشد.

انتهای پیام/ع

برگزاری کارگروه خدمات اشتغال در ایرانشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.