سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نفیسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ساخت 96 گیت در مرز مهران / زائران مشکلات پارکینگ سال گذشته را ندارند

مدیر کل دفتر ترانزیت سازمان راهداری گفت: در مرز مهران ۹۶ گیت ساخته شده تا مشکلی برای زائران برای مهر ویزا و خروجی مسافران ایجاد نشود.

رضا نفیسی مدیر کل دفتر ترانزیت و حمل نقل بین المللی سازمان راهداری در گفتگو با خبرنگار  راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه حدود ۲ میلیون مسافر سال گذشته از مرز مهران ترددکرده اند اظهار کرد: امکانات بسیار خوبی از جمله سرویس‌های بهداشتی و سالن‌های بزرگ برای اسکان مسافران در تمامی مرز‌ها تدارک دیده شده است که می توان آن را در تمامی پایانه‌های مرزی مشاهده کرد.

نفیسی با بیان اینکه بزرگترین سالن‌های موجود در مرز شلمچه حدود ۷ هزار و ۵۰۰ متر است گفت:تمامی امکانات رفاهی برای مسافران در ایام اربعین تدارک دیده شده است .

مدیرکل دفتر ترانزیت سازمان راهداری با اشاره به مشکلات پارکینگ که در سال گذشته برای زائران ایجاد شده بود تصریح کرد: سال‌ گذشته مردم برای پارکینگ با مشکلات بسیاری از جمله نداشتن امینت ،جانمایی نامناسب روبرو بودند که امسال با برنامه ریزی‌های دقیق‌ این مشکلات بر طرف شده است و تمامی زیر ساخت‌های پارکینگ‌ها از جمله تامین روشنایی نصب دوربین‌های امنیتی  ایجاد شده است.

 مدیر کل دفتر ترانزیت سازمان راهداری با بیان اینکه مردم از پارک کردن ماشین‌ها در کنار جاده‌ها خودداری کنند یادآورشد: با دستور پلیس تمامی خودرو‌هایی که در کنار جاده‌ها پارک کنند توسط جرثقیل به پارکینگ منتقل می‌شوند.

نفیسی در پایان اضافه کرد: متاسفانه پارک کردن خودرو‌ها در کنار جاده زمنیه ساز افرایش حجم ترافیک در مسیر بازگشت از مرز‌ها می‌شود.

انتهای پیام/

زائران از پارک کردن در کنار جاده‌ها خودداریی کنند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.