سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راه آهن اصفهان:

اضافه شدن 11 رام قطار به مسیر اصفهان - یزد - کرمان زاهدان

مدیرکل راه آهن اصفهان گفت: مدیر کل راه آهن استان اصفهان گفت: ظرفیت قطارهای مسیر اصفهان- یزد- کرمان و زاهدان و برعکس به سه برابر افزایش یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید رضا سادات حسینی  اظهار داشت: به مسیراصفهان- یزد-کرمان- زاهدان و بالعکس، ۱۱ رام قطار دیگر اضافه شد و از چهار رام به ۱۵ رام در ماه اضافه شد.

وی بیان داشت: این قطار که تاکنون هفته‌ای یک بار حرکت داشت با توجه به تقاضای بالای مسافران از ابتدای آبان ماه سال جاری به صورت یک روز در میان در مسیر قرار می گیرد.

مدیر کل راه آهن اصفهان تصریح کرد: این قطار مجهز به پنج واگن و ۹ کوپه است که در هر کوپه چهار تخت خواب وجود دارد که مجموع ظرفیت این قطار به ۱۸۰ مسافر می رسد.

وی گفت: حرکت این قطار از اصفهان به سمت زاهدان ساعت ۱۱:۵۰ در نظر گرفته شده و ساعت ۵:۳۵ به مقصد زاهدان خواهد رسید و ساعت ۱۲:۳۵ از زاهدان به مقصد اصفهان حرکت می کند و ساعت ۷ صبح فردای آن روز وارد ایستگاه اصفهان می شود.

سادات حسینی با اشاره به افزودن شدن یک واگن خودروبر به این قطار برای رفاه حال مسافران اضافه کرد: در صورت استقبال خوب مردم و تردد با ضریب اشغال بالا، تثبیت این قطار در این مسیر تضمین خواهد شد.

وی اضافه کرد: با عنایت به حرکت قطار و با وجود قطار اصفهان – بندرعباس و بالعکس به صورت یک روز در میان، مسافرین در طول مسیر مشترک این دو محور می توانند به صورت روزانه قطار را برای سفر خود انتخاب کنند.

 

انتهای پیام/م

 

ظرفیت قطارهای مسیر اصفهان - یزد - کرمان زاهدان سه برابر شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.