سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازهم اتفاقات عجیب در محل تمرین نفت+عکس

حمیدرضا جهانیان مالک باشگاه نفت برای برگزاری جلسه با بازیکنان این تیم با 2 ساعت تاخیر به محل تمرین نفتی ها رفت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درحالیکه حمیدرضا جهانیان، مالک باشگاه نفت تهران قرار بود از ساعت 12 امروز(دوشنبه) در محل تمرین این تیم حاضر شود و با بازیکنان نفت درباره مشکلات مالی آنها نشستی را برگزار کند اما تاخیر 2 ساعته او سبب شد تا برخی از بازیکنان نفت مانند میلاد فراهانی و امیرحسین فشنگچی با دلخوری از رفتار جهانیان ورزشگاه تهرانسر را ترک کنند.

جهانیان از 30 دقیقه پیش در رختکن نفت با بازیکنان حاضر در محل تمرین و کادرفنی این تیم نشستی را برگزار کرده است اما با توجه به اینکه برخی بازیکنان محل تمرین را ترک کرده اند تمرین امروز(دوشنبه) آنها هم برگزار نمی شود. 

در این میان بازیکنانی مانند هاشم بیگ زاده، احمد کامدار، احمد آل نعمه و محمد نصرتی با تعویض لباس خود چند دقیقه ای به صورت اختصاصی تمرین کردند اما سایر نفرات حتی حاضر به این کار هم نشدند.

به هر حال جلسه بازیکنان نفت درحالی با جهانیان در حال برگزاری است که اداره کل ورزش و جوانان استان تهران روز گذشته با ارسال نامه به سلحشور، رئیس مجمع سهامداران این باشگاه با ادامه فعالیت او در باشگاه نفت مخالفت کرد و نفتی ها به دلیل اینکه اسناد خود را هم به سازمان لیگ ارائه نکرده اند در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا قرار دارند.

 

انتهای پیام/

جلسه جهانیان با بازیکنان نفت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.