سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید علیمراد ناصری

پیکر مطهر شهید علیمراد ناصری در روستای حاجی آباد شهرستان کوهرنگ تشییع و خاکسپاری شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ در آستانه اربعین حسینی، پیکر مطهر شهید علیمراد ناصری از شهدای نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس، ظهر امروز دوشنبه ۱۵ آبان با استقبال پرشور مسئولان و اقشار مختلف مردم چهارمحال و بختیاری در فارسان و باباحیدر تشییع و در روستای حاجی آباد از توابع شهرستان کوهرنگ به خاک سپرده شد.

همچنین پیکر مطهر شهید علیرضا روشن در گلزار شهدای شهرکرد و شهید محمدرضا توکلی زانیانی در گلزار شهدای مهدیه در ناحیه غرب شهرکرد خاکسپاری شدند.

شب گذشته نیز محفل شبی با شهدا و آیین وداع با این سه شهید والا مقام با حضور گسترده مردم در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار گردید.

روستای حاجی آباد از توابع بخش صمصامی شهرستان کوهرنگ است.

گفتنی است: پیکر مطهر این سه شهید والامقام، شهدای مربوط به ژاندارمری سابق هستند که هر سه در تاریخ ۲۱ تیرماه ۱۳۶۷ در منطقه زبیدات عراق به شهادت رسیدند و اکنون پس از گذشت ۲۹ سال شناسایی و شنبه ۱۳ آبان ۹۶ وارد استان چهارمحال و بختیاری شدند.

پیکر مطهر شهیدان علیرضا روشن، محمدرضا توکلی زانیانی و علیمراد ناصری، طی عملیات اخیر تفحص توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح و در شمار ۱۱۹ شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس شناسایی و پنج شنبه ۱۳ مهرماه امسال از طریق مرز شلمچه وارد کشور شد.

۵۴ تن از این شهدای عزیز متعلق به ژاندارمری بودند که در سال ۱۳۶۷ در منطقه زبیدات عراق به فیض شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/خ

پیکر مطهر شهید علیمراد ناصری به خاک سپرده شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.