سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگی شرکت توزیع توانیر خبرداد:

میزان خاموشی های هر ایرانی 800 دقیقه است

حقی با اشاره به اینکه هر ایرانی در طول روز ۲.۵ تا ۲.۶ دقیقه خاموشی دارد گفت: به طور متوسط میزان خاموشی‌های هر ایرانی در طول سال ۷۰۰ تا ۸۰۰ دقیقه است که با توجه به گستره کشورمان رقمی قابل قبول است.

به گزارش خبرنگار  اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا حقی فام معاون شرکت توزیع توانیر با بیان اینکه هر ایرانی در طول روز ۲.۵ تا ۲.۶ دقیقه خاموشی دارد گفت: به طور متوسط میزان خاموشی‌های هر ایرانی در طول سال ۷۰۰ تا ۸۰۰ دقیقه است که با توجه به گستره کشورمان رقمی قابل قبول است.

وی ادامه داد: به خاطر کمبود تولید و مشکلاتی که در شبکه انتقال برق داشتیم تلاش کردیم امسال، پیک شبکه سراسری را ۳۵۰۰ مگاوات کاهش دهیم. به دلیل اینکه مصرف شبکه از ۵۵ هزار مگاوات بیشتر شود، آمادگی برای تامین این پیک وجود نداشت و در عمل موفق شدیم ۴ هزار مگاوات را در زمان پیک بار شبکه تابستان  امسال با مدیریت مصرف کاهش دهیم.

این مقام مسوول تصریح کرد:اگر مدیریت پیک مصرف در تابستان امسال صورت نمی‌گرفت از ۵۹ هزار مگاوات عبور می‌کردیم و خاموشی گسترده ای ایجاد می‌شد.

 حقی افزود: استاندارد مشخصی در میزان خاموشی‌ها در سطح جهان وجود ندارد و کاملا این موضوع به گستردگی پهنه هر کشور و نوع تجهیزات برق بستگی دارد.

انتهای پیام/

رقم قابل قبول ایرانی ها در میزان خاموشی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.