سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی ستاد ساماندهی جوانان نکا

ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان نکا راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مجتبی رضایی رئیس اداره ورزش و جوانان نکا گفت: فعالیت جوانان مستلزم فراهم آوردن شرایط مناسب است که در همین جهت ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان نکا راه‌اندازی شد.

وی افزود: مبلغ ۸۰ میلیون تومان توسط امور جوانان پارسال برای برنامه‌هایی از جمله کمک به راهیان نور، ارائه مشاوره به جوانان، برگزاری کارگاه‌های ازدواج و تجلیل از نخبگان هزینه شد.

رضایی با بیان اینکه شهرستان نکا از سه شهر برتر استان مازندران در بخش امور جوانان است، گفت: امسال هم ۲۸ میلیون تومان برای برگزاری جشن جامعه ورزشی، برگزاری کلاس‌های قرآنی و فرهنگی هزینه شد.

وی افزود: در امور جوانان تزریق اعتبار استانی نداریم وهمه اعتبارات انجام شده از بخش شهرستان بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان نکا گفت: ستاد ساماندهی امور جوانان از جمله ستاد‌های فعال در این بخش است و اداره ورزش و جوانان تلاش دارد تا در کنار توجه به امر ورزش و سلامت جسم به روح و جان افراد هم توجه بیشتری داشته باشد و به نوعی رویکرد اعتدال در امور ورزش و جوانان رعایت شود.

رضایی با اشاره به اینکه آسیب‌های اجتماعی از جمله مشکلات موجود در حوزه جوانان است، گفت: افزایش سن ازدواج، اعتیاد، اشتغال و مشکلات فضا‌های مجازی از مواردی است که ستاد ساماندهی امور جوانان تلاش می‌کند که با شناسایی این آسیب‌ها به حل چالش و مشکلات پیش روی جوانان بپردازد.

انتهای پیام/آ

ایجاد ستاد ساماندهی با رویکرد حل مشکلات جوانان در نکا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.