سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با دهه وقف؛

اجرای ۱۴ عنوان برنامه در رزن

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رزن گفت: همزمان با آغاز دهه وقف این مجموعه ۱۴ عنوان برنامه در دستور کار خود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام خزائی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رزن گفت: بی‌شک وقف زیباترین تجلی گاه نوع دوستی و انسانیت است و ایران اسلامی پیشرو در زمینه وقف‌ است.

 وی افزود: ۲۵ آبان ماه همزمان با آغاز دهه وقف، این مجموعه ۱۴ عنوان برنامه در دستور کار خود دارد که از این میان می‌توان به نشست خبری ریاست اوقاف با خبرنگاران و دیدار با نماینده ولی فقیه، امام جمعه و فرماندار شهرستان، اشاره کرد.

 حجت‌الاسلام  احمدرضا خزائی اضافه کرد: غباروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا با حضور کارکنان و اصحاب وقف، برگزاری همایش یاوران وقف و به صدا درآمدن زنگ وقف در مدارس با عنوان «وقف و دانش آموزان» و همایش وقف در حوزه علمیه امام علی(ع) در قروه در جزین از دیگر برنامه‌های این ایام است.

 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رزن ابراز کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر دمق، تجمع بزرگ لبیک یا رسول الله، سرکشی از خانواده شهدا و واقفین سالخورده و سخنرانی ریاست اوقاف شهرستان پیش از خطبه‌های نماز جمعه در قروه در جزین و دمق از برنامه‌های اجرایی دهه وقف است.

انتهای پیام/ ش

برنامه های دهه وقف شهرستان رزن

برچسب ها: اخبار همدان ، وقف ، رزن ، برنامه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.