سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسینی: شماره یک استقلال رحمتی است

دروزاه بان تیم استقلال گفت: دروازه بان شماره یک استقلال رحمتی است و من ۲۲ هستم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  حسین حسینی دروازه بان استقلال در گفت و گو با رادیو درباره این که آیا دروازه بان شماره یک استقلال است گفت: نه مهدی رحمتی شماره یک است و من شماره ۲۲ هستم.

او درباره حضورش در تیم ملی گفت: از کی روش متشکرم که مرا به اردوی تیم ملی دعوت کرد. سه روز در اردو تیم ملی بودم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم. حضورم در تیم ملی به نظر کادر فنی بستگی دارد.

حسینی ادامه داد: از تماشاگران استقلال متشکرم، زیرا در زمانی که بازی نمی‌کردم به من انرژی و انگیزه می‌دادند. در تیم‌های بزرگ حمایت هواداران کار را آسان‌تر می‌کند.

دروازه بان استقلال درباره شفر تصریح کرد: از زمانی که شفر به استقلال آمده است اعتماد به نفس بازیکنان به شکل عجیبی بالا رفته است. امیدوارم بتوانم جواب اعتماد او را بدهم. قبل از جام حذفی وقتی شنیدم بازی نمی‌کنم قصد داشتم در نیم فصل از استقلال جدا شوم. هواداران اعتراض کردند و من از این حمایت متعجب شدم. خوشحالم نتیجه صبرم را گرفتم و به تیم ملی هم دعوت شدم.

حسینی درباره برنامه آینده ش. گفت: ۱۰۰ درصد دوست دارم به تیم ملی راه پیدا کنم؛ و شماره یک تیم ملی باشم.

او درباره کلین شیت هایش بیان کرد: تا حالا دو کلین شیت داشته ام. این روز‌ها مد شده است درباره کلین شیت صحبت کنند، اما همه دروازه بانی به کلین شیت نیست.

دروازه بان استقلال درباره منصوریان خاطر نشان کرد: منصوریان بود که ۵ سال پیش مرا از تیم‌های امید به تیم استقلال معرفی کرد. از او ممنون هستم، اما همه چیز دست به دست هم داد که نتیجه نگیریم.

او درباره این که الگوی ورزشی اش کیست گفت: بوفون.

انتهای پیام/

اظهارات حسینی درباره رحمتی 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.