سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابراز رضایت زوار از نحوه خدمات رسانی در مرزهای شلمچه و چذابه

فرمانده سپاه خوزستان از ابراز رضایت بالای زائران از نحوه خدمات رسانی در مرزهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه خوزستان امروز در جلسه ستاد اربعین که با حضور سردار فضلی جانشین بسیج کشور در محل سالن اجتماعات پایانه تجاری مرز شلمچه برگزار شد، گفت: تمامی مردمی که عاشقانه و گمنام در پایانه شلمچه حضور دارند و به زایران خدمات می دهند کارشان قابل تقدیر است.

وی افزود: یک اجماع عمومی در خوزستان از سال های قبل برای بهینه سازی خدمات رسانی به زائران در میان تمامی مجموعه ها اعم از نیروهای دولتی، نظامی و انتظامی و غیره و شهرهای همجوار وجود دارد و در این باره جا که خوبی آغاز شده و امسال نیز کار بی عیب و نقص در شلمچه توسط همه مجموعه ها دنبال و انجام می شود، که تا امروز پیگیری و دنبال می شود.

فرمانده سپاه خوزستان گفت: امید می رود این اجماع، وحدت و یکدلی انجام شده سبب شود تا زائران به سلامتی و سهولت بروند و برگردند.

سردار شاهوارپورافزود: قرارگاه فعالی را در شلمچه راه اندازی کردیم با کمک بسیج و سپاه و تاکنون هم کارها به خوبی دنبال می شود و زائران با رضایت مندی کامل خارج می شوند.

وی گفت: برخی زائران مشکلاتی در زمینه گذرنامه و ویزا دارند که عموما جا می شود و اگر حل نشد به دنبال راه حل می گردند تا همه زائران ایرانی و غیر ایرانی تا حد ممکن مشکلات شان رفع شود.

انتهای پیام/د

ابراز رضایت زائران از نحوه خدمات رسانی در مرزهای شلمچه و چذابه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.