سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل میراث فرهنگی سمنان;

تخصیص اعتبار برای نمایشگاه دایمی صنایع دستی سمنان

مدیر کل میراث فرهنگی سمنان گفت : تاکنون برای راه اندازی نمایشگاه دایمی صنایع دستی استان سمنان 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار تخصیص یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حسین خواجه بیدختی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت : هدف از ساخت نمایشگاه صنایع دستی در سمنان توجه به بازار فروش این محصولات است که تاکنون برای راه اندازی آن 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار تخصیص یافته است.


وی با تاکید بر این که برای افزایش رونق کسب و کار در حوزه صنایع دستی به احداث این نمایشگاه ها باید توجه شود، اظهارداشت : نمایشگاه صنایع دستی در سمنان تاکنون با 80 درصد پیشرفت فیزیکی در چهار هزار مترمربع زیربنا در حال ساخت است و برای تکمیل این طرح مهم استانی باید سایر دستگاه های اجرایی همکاری بیشتری با این اداره کل داشته باشند.


خواجه بیدختی ادامه داد : این طرح در راستای برنامه های اقتصادی مقاومتی در حال راه اندازی است و زمین ساخت آن تحت تملک دولت بوده که به این اداره کل واگذار شده است.


وی اضافه کرد : هنرمندانی خوش ذوقی برای ارایه صنایع دستی در استان سمنان فعالیت می کنند که باید با برنامه ریزی های دقیق و حمایت های همه جانبه از افول این آثار هنری در بین اقشار مردم استان جلوگیری کرد.


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان تصریح کرد : ظرفیت صنایع دستی در استان منحصربه فرد است و مزیت های استان در تولید زیراندازها، نساجی سنتی و سفال و سرامیک در کشور صاحب سبک است.


انتهای پیام / ه


تکمیل نمایشگاه دایمی صنایع دستی استان سمنان نیازمند اعتبار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.